Six Pack 150

D

Deleted member 17038

Guest
Deze heb ik op de besloten demo van Katan gezien en gehoord. Zie film van hierboven. Hoe deze presteerd in t echt heb ik geen idee. Even een winkeliers afwachten zou ik zeggen. De salutes gingen echt hard. Zeker voor in een weiland. Persoonlijk denk ik dat ze op t randje zitten met salutes.

ssst!

Reverser

Registered User
Deze heb ik op de besloten demo van Katan gezien en gehoord. Zie film van hierboven. Hoe deze presteerd in t echt heb ik geen idee. Even een winkeliers afwachten zou ik zeggen. De salutes gingen echt hard. Zeker voor in een weiland. Persoonlijk denk ik dat ze op t randje zitten met salutes.

Ik heb lekker de sixpack 150 en 216 besteld. Muhahaha . Na Oud en Nieuw laat ik mijn filmpjes hier wel zien.

tristen

Registered User
Om 00:00 uur na een traditionele 100k, wordt er gevolgd met 3x misschien wel 4x deze box! Wordt sowieso gefilmd! :hehe!:

Jan El

Registered User
Jij verveelt je ook zie ik.:tounge: hahaha

Dan maar geen film hier denk ik.:tounge:

Je doet ons toch niet tekort he? ;)

Ik wil ze beide eens uitproberen, al moet ik voor de dichtstbijzijnde Katan dielert een eindje rijden. In de beschrijving van Moontan lees ik dat één cake "whistling to ti thunder" zou moeten zijn. Ik kom nergens in de filmpjes dat fluit effect tegen. Jammer, maar moet zeggen dat de salutes op de filmpjes behoorlijk overtuigend klinken. Ben benieuwd!

D

Deleted member 17038

Guest
Lekker laten staan, kleine boeketjes, plop burst snel vervlogen sterren. Gewoon Nee..

Voor nog geen €60,- is dit een box die me het meeste meevalt eigenlijk haha. Ik vind het helemaal niet erg dat ik er 2 stuks van op de bestellijst heb aangekruist haha.

Reverser

Registered User
Blij dat ik hem ook heb besteld. Valt me niet tegen voor 6 tientjes. Ik verwacht voor dit geld ook geen 150shots 30mm tubes max gevult.

Scav

Registered User
zeker niet ontevreden voor dat geld, wel wezenlijk anders dan de vorige beelden. zowel qua volgorde als effect

GMP82

Zilveren Member
Miskoop zou ik het zeker niet noemen... 0.00u materiaal is het niet echt, maar eerder op de avond zou ik er evengoed van genieten, ondanks dat de effecten wat kleiner zijn. Kom op, we hebben het wel over een tientje per cake...

Toegegeven; een beetje uitgekiende freak kan misschien een betere combinatie uitzoeken voor dat budget. Maar de gemiddelde consument heeft hier gewoon zonder keuzestress een prima bak voor staan.

thunderboy

Registered User
Ik was nieuwsgierig naar dit blokje, dus maar besteld.
Denk toch dat dit voor een gemiddeld gezin met een doorsnee budget een heel leuk stukje vuurwerk is.

Voor mij persoonlijk als "liefhebber" had er wel ietsje meer pit in mogen zitten. Maar met een prijs van minder als een tientje per 25 shots cake en de diversiteit, was dit zeker geen slechte aankoop.

Heb hem gewoon op volgorde weggeknald zoals ze in de doos zaten, A t/m F.

De Six Pack 150:

D

Deleted member 17038

Guest
Ik had er afgelopen jaarwisseling 2 van die ik voor een deel in mijn show probeerde te verwerken. De rest ging in de voor avond de lucht in in dit geval start hij dubbel maar helaas gaan niet alle cakes daarna af. Maar dat komt eerder door de wijze van even snel en rommelig doorlonten dan door de cakes zelf!

Bovenaan