Six Pack 150

FPM ProductBOT

Registered User
1003_Katan_6Pack150_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Six Pack 150[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1003[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]150[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 10/09/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

GMP82

Zilveren Member
Qua effecten een beetje back2basic, maar dit lijkt me een mooie voor iemand die geen freak-eisen stelt. En anders leuk voor-avond materiaal.

Ergens jammer voor de variatie, dat er 2x een knalcake in zit.

benieuwd naar de prijs..

Moontan

Moderator
Medewerker
Effecten:
cake 1 - tempo: 25 sec
Red tail to red stars; green tail to green stars; silver tail to silver stars (1311)

cake 2 - tempo: 25 sec
Whistling to ti-thunder (4482-B)

cake 3 - tempo: 25 sec
Red crossettes; green crossettes (9505)

cake 4 - tempo: 25 sec
Crackling mine to ti-silver cauliflower (4410)

cake 5 - tempo: 25 sec
Crackling tail to yellow/blue peony (4482-A)

cake 6 - tempo: 15 sec - first 3 rows one by one; last 2 rows (5 sh) at once one by one
Blue tail to ti-salute

Als de verkregen informatie klopt moet dit een spotgoedkope box gaan worden. ca. 57,50

Master-G

Registered User
Mooie box voor die prijs.
Wat de 4 ever betreft tuurlijk was dat geen top product kan ik uit eigen ervaring zeggen maar had hem ook spot goedkoop.
Maar als je dan naar de VIP boxen kijk is dat wel een top product en ik denk dat Katan wel degelijk goede producten op de markt breng die je zonder bouw helm kan afsteken een bril zet ik zo wie zo altijd op.

ThunderBall

Registered User
Tuurlijk kan Katan dat, alleen niet voor te goedkoop dat hebben ze met de 4Ever bewezen, deze is nog groter (150 shots / 6 cakes) en nog goedkoper wanneer de prijs klopt, te goedkoop vuurwerk staat mij niet aan, het is het altijd net niet en ook nog gevaarlijker.

D

Deleted member 17038

Guest
Demo Katan 2014 wide.

Laatst bewerkt door een moderator:

magnolia

Registered User
voor 57,50 haal je echt geen slecht bak in huis hoor .
als ik hem tegen kom mag hij zo mee naar huis .
ik heb tenslote in het verleden heel wat meer moeten betalen voor 1 500 grams cake

Laatst bewerkt:

Smeer

Registered User
Dit is wat ik hierover heb gevonden:

150 schots mega box
6x 25 shots 20 mm tubes
Prijs € 120,00
Aanbiedingsprijs: € 57.50

Voor deze prijs lijkt mij dit een goede bak. t/m zaterdag geldt hier (Drenthe) de aanbieding.

Reverser

Registered User
Nu bij van der veen uit nieuw-weerdinge met gratis big shots. Oktober aktie Dan heb je hem omgerekend voor 40 euro. op = op

Ik heb deze en die six pack 216. Zaten de big shot en die thunderking 100sh gratis bij. Een koopje lijkt mij.

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Laatst bewerkt:

Smeer

Registered User
Heeft iemand deze 6pack gezien op demo?
Ben heel benieuwd naar hoe de effecten en burst in het echt zijn.
Twijfel nog heel erg om hem te halen, ben bang voor een flop gezien de prijs.:hehe!:

tristen

Registered User
Twijfel nog heel erg om hem te halen, ben bang voor een flop gezien de prijs.:hehe!:

Ik heb hem gezien op de demo, en in het echt stond vrijwel iedereen voorstelt dat er zo'n goede effecten uit een box met zo'n prijs komen. De burst was erg hard, vooral die van de salutes erin. De effecten waren goed uitgewerkt. Het is nu alleen hopen dat de versie wat op de demo geschoten werd, ook met oud en nieuw in de straten staat!

densta

Registered User

Deze heb ik op de besloten demo van Katan gezien en gehoord. Zie film van hierboven. Hoe deze presteerd in t echt heb ik geen idee. Even een winkeliers afwachten zou ik zeggen. De salutes gingen echt hard. Zeker voor in een weiland. Persoonlijk denk ik dat ze op t randje zitten met salutes.

Bovenaan