• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Sittard

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
17 Oktober vuurwerk te Sittard.

wie : Katan vuurwerk
wat : prof & consumenten vw
waar : Deken Haenraetsstraat te Sittard
tyd : Omstreeks 21.30 uur

Veiligheids afstand is op 60 meter

wat kunnen we verwachten :

flowerbeds/cakebox ( 25 & 30mm )
pot a feu ( 100 & 125 mm)
romeinsekaars ( 12,5 & 47,5 mm )
tracca's en fakkels

sittard2.JPG

sittard1.JPG

<!-- Code generated by Map24.codegenerator --><iframe src="http://www.de.map24.com/source/link2map/v2.0.0/cnt_pick_code.php?linksection=linkfreeroute&lid=d5983f66&ol=nl-nl" width="200" height="275" scrolling="no" frameborder=0></iframe><!-- Code generated by Map24.codegenerator -->

waar wonen jullie dan ??
ik in born nu.
Dit is toch het oude terrein van het serviam ( weet iemand dat? )? dan kan ik er misschien ook heen

Ja, ik zie het nu.
Het is het terein van mijn oude school, die is nu afgebroken, ik was in de war, ik zag het witte gedeelte aan voor het oude gebouw, maar dat is een parkeerplaats. De plek waar het oude schoolgebouw stond is nu een bouwput, maar daar tegen over is een mooi grasveld
Vanaf die parkeerplaats zul je een goed uitzicht hebben, en dan hoef je bij wijze van spreken je auto niet eens uit :P

Ik kan helaas geen foto hier plaatsen (frown) , Jullie moeten zelf maar ff zoeken met google earth

Ja, ik zie het nu.
Het is het terein van mijn oude school, die is nu afgebroken, ik was in de war, ik zag het witte gedeelte aan voor het oude gebouw, maar dat is een parkeerplaats. De plek waar het oude schoolgebouw stond is nu een bouwput, maar daar tegen over is een mooi grasveld
Vanaf die parkeerplaats zul je een goed uitzicht hebben, en dan hoef je bij wijze van spreken je auto niet eens uit :P

Ik kan helaas geen foto hier plaatsen (frown) , Jullie moeten zelf maar ff zoeken met google earth

Dat zal dan heel moeilijk gaan, want dit vuurwerk is ter afsluiting van de Oktoberfeest en die parkeerplaats is dan bezet gezien de vele kermisattracties die daar op staan. (yes) ja ja.. echt waar!! Hehe

Back
Bovenaan