singelshot mine's

rbfirework

Registered User
hallo vuurwerk liefhebbers

ik ben al een tijdje bezig met de zoektocht naar een singel shot mine in de vorm van consumenten vuurwerk (nl of be) en niet in de vorm van pro vuurwerk want ja de overheid is het daar niet mee eens

maar ik heb zelf noch niks gevonden heb wel van een kennis gehoord dat ze in Nederland op de consumenten markt zijn dus vandaar de vraag weet iemand van jullie waar die te koop zijn??

bij voorbaat dank

RB

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
je heb meerdere single shots, een thunderking of een big Bullit is toch ook een single shots.
of bedoel je soms alleen maar een tail als effect. ??

Michel_G

Zilveren Member
Er zijn ook nog single shot mines van Pyrostar (NL) op de markt. Zijn helaas nog geen filmpjes van en heeft nog niemand ervaring mee, maar als het goed is zal er na de openbare demo van Broekhoff op 7 september waarschijnlijk wel meer bekend van worden. Nog even afwachten dus.

Topic ervan:
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?25134-Power-Shot

Tevens zijn er in de Pyro Power lijn van broekhoff ook nog de Triple shots, single shot mines met boeketje erboven. Echt heel erg spectaculair zijn ze niet, maar zijn opzich wel leuk.

Uiteraard wat Koen al zei: Vette Marja! Beest van een mine, echt geweldig ding! Alleen zit er inderdaad een kleine fontein voor en is de prijs wat hoger. (Maar absoluut zijn geld waard!)

je heb meerdere single shots, een thunderking of een big Bullit is toch ook een single shots.
of bedoel je soms alleen maar een tail als effect. ??

Neem even bakje Koffie! :wink: In de openingspost en ook in topictitel staat dat hij specifiek opzoek is naar singleshot MINE! :embarrased:

Laatst bewerkt:

rbfirework

Registered User
heey jongens noch ff een ander vraagje

zijn er eigenlijk ook singel shot romeinse kaarsen op de markt jullie weten wel gewoon een licht kogels met staart die lang blijft door braden en ver/hoog gaat?

rb

Michel_G

Zilveren Member
Niet in Nederlands consu voor zover ik weet. Denk dat het al lastig is voor importeurs om echt veel single shot mines te slijten (tenzij ze echt goed zijn zoals Vette Marja), laat staan dat ze single shot tails op de markt gaan brengen. Denk toch dat het voor de gemiddelde consument altijd spectaculairder moet dan wat de buurman heeft. Als jij dan je single shot tail afsteekt maakt dat niet bepaald indruk.

Denk dat het echt een artikel zou zijn voor liefhebbers en dat het als opzichzelf staand effect marketingtechnisch niet interessant genoeg is. Zelfde geld zelfs ook een beetje voor een mine effect, maar als die goed is, kan dat ook nog interessant zijn voor de gemiddelde consument.

Neemt niet weg dat ik best wel een goede single shot tail zou willen hebben op de NL markt, maar of het haalbaar en rendabel is betwijfel ik.

rbfirework

Registered User
had al zon vermoeden

jammer dan moeten we het dus op un andere manier gaan doen tja
hoop wel dat er ooit noch us zo iets op de markt zou komen

Roeland FPM

FPM Filmer
Ben net terug van mijn bezoek aan Cafferata en als het goed is krijgen zij dit jaar single shot mine's! Ben erg benieuwd, zal t.z.t. wel meer informatie krijgen denk ik!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Daar heb ik er nog een doosje of 3 van staan denk ik. Heel leuk, maar echt spectaculair is anders.
Het zijn er trouwens 6 en ze heten Magnum Bullets (Vulcan fabrieken).

Her en der zijn ze nog wel te krijgen, maar ze komen uit 2004 waarschijnlijk.

Tubes loshalen mag natuurlijk niet, want dat zou de mogelijkheden aanzienlijk vergroten..

hmm bij diamond-collection(schuurmans) had ik eerst 7verschillende single shot mines, hele leuke dingetjes:)

mickeyzegtboem

Registered User
Nee niet meer, deze zijn sinds afgelopen jaar niet meer in productie, en ook bij wolff zijn ze helemaal op.
Enkel winkels kunnen hier nog wat restvoorraad van hebben.

Bovenaan