• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Silvester Trailer 2011/2012 [Full HD]

Super leuke trailer zeg! Alleen die muziek. Ik denk dat die man een boodschap wilt overbrengen, maar kan hem niet verstaan. Er zit hem volgens mij wel iets dwars wat hij duidelijk wilt maken..

Een aantal hele mooie spullen komen er voorbij.
Is dit een DVD trailer of gewoon een trailer als aankondiging voor zijn internet films?

T begint maar direct met een filmpje van de dus nog steeds bestaande Goldregen mit silberspitzen van Lunig (thans NLE). oeoeoeoeooeoeoeoe man man, De beste pijl die ik ooit enkele jaren heb mogen schieten. :lub:

Een aantal hele mooie spullen komen er voorbij.
Is dit een DVD trailer of gewoon een trailer als aankondiging voor zijn internet films?

ik kwam deze trailer tegen op internet en wou hem jullie niet onthouden.
ik denk overigens dat dit gewoon een trailer ter aankondiging voor zijn films is.
al zou ik hier graag een dvd van willen zien!

Staan behoorlijk dikke spullen op ,grootste gedeelte ken ik ook niet. Vooral die fonteinen die omhoog klappen en die hamerpijlen (of wat het ook is) zijn echt maf.

Oh, my Trailer on FPM :-D

There will be no DVD I guess, here in Germany are not enough Freaks who would buy such things.. and for ~5 pieces I don´t need to make a DVD. There is also no special message in the vid, just a short overview about our stuff on new years eve, of which vids will be uploaded at my youtube channel.

And sorry for writing English, but I can´t write dutch, I´m only able to read most of it since it´s close to german in many ways..

No worries Mr. Jay. English will do just fine!
Very nice goods you show in the trailer. Looking forward to the films that'll be posted on your channel.

Back
Bovenaan