silvery flower (BESTE NITRAAT)

Kenny

Registered User
Re: silvery flower(BESTE NITRAAT)

Prachtige nitraat, zou dé nitraat zijn van het jaar, mogen er maar veel mensen aan komen en ervan genieten.

Heerlijk dat filmpje met vergelijking! (yes)

Furrier

Registered User

Als ik zo de prijzen hier zie word ik redelijk afgezet.. 10 euro is wel een beetje veel

remio

Registered User

ligt helemaal aan de regio denk ik. die 6-7-8 euri ben ik zelf nog nergens tegengekomen, niet eens in karton.

gr

Furrier

Registered User

Ik moet zeggen, de knal is erg goed. Ik dacht trouwens dat ze niet zo groot waren. Zijn nog redelijke dingetjes..

zinkie

Registered User
is er nog niks bekend over de kruitinhoud? als deze nitraat zo goed is,laten we maar hopen dat ie in grote getale verschijnt

Relex

Registered User
Ziet er goed uit, ben ze helaas in de Randstad nog niet tegengekomen.
Kan je ze niet gewoon online bestellen ;) ?

Mooi vergelijkingsfilmpje ondanks de kwaliteit is duidelijk te horen dat deze knaller veel harder is dan een JCWT en de vlinder ongeveer even hard knalt.

Daarnaast is het wel geinig om een klein zilvereffect te hebben voor de knal

Laatst bewerkt door een moderator:

Mella^

Registered User
Ik heb deze nitraten ook, 40 stuks.
Knallen zeer goed maar dat mag ook wel voor de prijs, LOL.
Ik betaalde er 1 euro per stuk voor ^^.
Maar de knal is onzettend lekker. Zo'n druk knal in je buik.

ViDector

Registered User
heerlijke knallen.
de prijzen zijn goedkoop als je ze met supervlinders vergelijkt..
ze gaan even/harder/zachter(moet je zelf bepalen).

Ik betaalde er 1 euro per stuk voor ^^.

bij supervlinders is het tussen de 1-2 euro, meestal 1.50 dusz. :)
mooie prijsjes voor de beestjes :D

Teletubbie

Registered User
heerlijke knallen.
de prijzen zijn goedkoop als je ze met supervlinders vergelijkt..
ze gaan even/harder/zachter(moet je zelf bepalen).

bij supervlinders is het tussen de 1-2 euro, meestal 1.50 dusz. :)
mooie prijsjes voor de beestjes :D

Dat lijkt me heel erg sterk, een nitraat die net zo hard gaat als een supervlinder. Volgens mij bedoel jij gewone vlinders, want met een super valt hij is het niets.

remio

Registered User
op het filmpje is hij vergeleken met een " op de leggen " vlinder......(yes) blijkbaar heb je m nog niet gehoord anders was jij ook overtuigt van de goede prijs/kwaliteit verhouding.

Teletubbie

Registered User
op het filmpje is hij vergeleken met een " op de leggen " vlinder......(yes) blijkbaar heb je m nog niet gehoord anders was jij ook overtuigt van de goede prijs/kwaliteit verhouding.

Dan vergelijk je hem ook wel met een 'bagger' supervlinder. Ik vind het een hele goede nitraat, maar beter dan een supervlinders, nou nee.

remio

Registered User
bagger vlinder haha. dat waren de beste te krijgen voor jaren en die heb ik gehoord naast een oude bexnitraat en die gingen even hard! dus kan je nagaan hoe goed de flower knalt. en dat er weer "andere" en hardere vlinders komen elk jaar wil niet zeggen dat de flower niet met een super is te vergelijken.....

en alleen de BSC in zwarte doos gaat harder dan de silver flower. degene in witte doos per 5 gaan zachter als een flower.

en volgens jou zin in het supervlindertopic heb je de in zwarte doos nooit gehad, dus zullen ze zeker harder gaan dan de vlinders die jij gewend bent.....
jij posste: Het beste zijn denk ik de: 'Zwarte doos vlinders' of de Timefuse, maar die heb ik nog nooit gehad.

Laatst bewerkt:

Teletubbie

Registered User
jij posste: Het beste zijn denk ik de: 'Zwarte doos vlinders' of de Timefuse, maar die heb ik nog nooit gehad.

Daarmee bedoel ik dat ik de Timefuse supervlinders nog nooit heb gehad, ik heb de vlinders uit de zwarte doos. En de op de leggen zijn echt niet de beste supervlinder, dat weet ik zeker.

Ik heb 40 supervlinders allemaal uit de zwarte stevige doos:

img0768hb7.jpg

Overigens staat die doos er niet op, maar daar kan ik ook best een foto van maken.

Laatst bewerkt:
Bovenaan