silvery flower (BESTE NITRAAT)

PyroPlop32

Registered User
wat een super dingen zijn dit !!
heb er vandaag een aantal mogen aanschouwen.....erg leuk fontijntje met een erg dikke klap en een leuke flits....zit flink veel druk achter ook.

het is me wel opgevallen dat de kokers erg hard zijn en vrij dik ook.

_Mark_

Registered User
Ja, tuurlijk zal het geluidskwaliteit wat minder zijn omdat het opgenomen is ik vergisde me daar ook in. als je er in de buurt staat zijn ook bijv de Super Vlinders ongeloofelijk hard. maar zijn dit nu de beste nitraten op de markt?

ramontje

Registered User
Okee leuke nitraten zijn het zeker, maar ieder zijn ding
Ik vond persoonlijk dat ze erg aan de prijs waren, daarom heb ik maar 2 pakjes gehouden
Maar om nou gelijk te zeggen dat het "de beste nitraat ooit is" vind ik ook zoiets
Ik vond de nitraatthunders van bonbridge altijd erg top (win)

Laatst bewerkt door een moderator:

Schuim

Moderator
Medewerker
Okee leuke nitraten zijn het zeker, maar ieder zijn ding
Ik vond persoonlijk dat ze erg aan de prijs waren, daarom heb ik maar 2 pakjes gehouden
Maar om nou gelijk te zeggen dat het "de beste nitraat ooit is" vind ik ook zoiets

Je betaald toch ook 15 tot 20 euro voor een doosje supervlinders van 10?
Hier zitten er 12 in, en heb je nog eens een fontijn van een halve meter voor je neus.

Wie vind dat deze jongens zacht gaan vergeleken met andere knallers heeft het niet helemaal 100.
Ze overtroffen met gemak de gekleurde en de normale bruine suppervlinder.

Op ongeveer 10 meter wisten ze het nog voor elkaar te krijgen om mn muts een stukkie naar achteren te blazen.
En toen het raam bij het ouderlijkhuis (waar iedereen zat) open stond hoorde ik nog de opmerking dat ze de druk binnen nog konden voelen

Ik hoop voor je dat je in de war bent met de silvery thunder van Original of dat je een slechte productie hebt gehad.
Helemaal als je ze gaat vergelijken met de NT van Bonbrige.

Want als ik je zo hoor weet je echt niet waar je het over hebt kerel.

Daarbij is de prijs van 10 voor een doosje van 12 en aan het einde van het jaar 15 echt een flutprijsje voor zulke mooie knallers.

ramontje

Registered User
Je betaald toch ook 15 tot 20 euro voor een doosje supervlinders van 10?
Hier zitten er 12 in, en heb je nog eens een fontijn van een halve meter voor je neus.

Helemaal als je ze gaat vergelijken met de NT van Bonbrige.

Want als ik je zo hoor weet je echt niet waar je het over hebt kerel.

Daarbij is de prijs van 10 voor een doosje van 12 en aan het einde van het jaar 15 echt een flutprijsje voor zulke mooie knallers.

tja of jij zoveel betaald voor vlinders weet ik niet ik betaal 10 euro der voor per 10 en heb ik soms gezegt dat ik ze vergelijk met nitratethunders ? ik zei alleen dat ik die altijd top vond ! beter lezen voor dat je commentaar geeft dank u !

Schuim

Moderator
Medewerker

Verwijzing naar NT in stukje over SF
Je hebt het over de SF op een negative manier en dan zeg je opeens dat je de NT wel erg top vind.

Kerel als je de SF hebt gehad dan wil je geen NT meer maar SF

remio

Registered User
is inderdaad niet te vergelijken, ook al zou je de vlinders voor een 10 euro kopen en de flowers voor 15 vind ik ze nog beter in kwaliteit prijs verhouding. simpelweg meer druk, hardere knal en heel belangrijk, GEEN rondvliegend beton om je oren!! puur karton en dr blijft niks van over(smile)

PyroPlop32

Registered User
me collega heeft een ongeluk met die silvery flowers gehad, toch eigenwijs zijn en ze weggooien.
stuk beton tegen ze voorhoofd aan tot zijn schedel open maar
dat is nog niet alles, datzelfde stuk beton vloog via zijn voorhoofd
tegen iemands oog wat vol met bloed liep, direct door naar het oog ziekenhuis
en hij is nu nog onder controle daar kun je nagaan wat voor een kracht die dingen hebben.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
me collega heeft een ongeluk met die silvery flowers gehad, toch eigenwijs zijn en ze weggooien.
stuk beton tegen ze voorhoofd aan tot zijn schedel open maar
dat is nog niet alles, datzelfde stuk beton vloog via zijn voorhoofd
tegen iemands oog wat vol met bloed liep, direct door naar het oog ziekenhuis
en hij is nu nog onder controle daar kun je nagaan wat voor een kracht die dingen hebben.

lekker verhaal via hoofd tegen oog aan met een silvery flower, ik denk dat je toch eens wat meer informatie moet gaan inwinnen welke knaller dit geweest moet zijn. zoals in de bovenstaande posts te lezen is heeft de silvery flower geen rond vliegend beton.

een bruine vlinder heeft dit wel! dus ik zou het nog maar eens navragen waar dit rondvliegend beton van afkomstig was.

verder gaan we er geen welles nietes spelletje van maken de silvery flower is gewoon een kwalitatief goede knaller die niet te vergelijken is met een nt of wat voor nitraat dan ook.

PyroPlop32

Registered User
vonk, het is toch duidelijk ??
het was een silvery flower...ik ben niet totaal achterlijk ofzo en me collega ook niet ( dit waren de enige grondknallers die hij had )
en de silvery is gewoon met beton afgedicht aan de onderkant.

als je hem normaal neerzet zoals het hoort vliegt dat beton niet in het rond nee.

Schuim

Moderator
Medewerker
Kan je hier een stukje bevestiging op geven.. silvery flowers hebben een behoorlijk dikke klei stop als kontje.

We hebben het voor de grap maar weer eens gedemonstreerd dat dat ook fout kan gaan.

Kont richting de muur gericht, en een leuk deukje in een van de stenen in deze muur.
Behoorlijk harde tik hoorde je ook en dit was nog op 12 meter af geschoten.

Het is wel zeker mogelijk.
En raad daarom ook iedereen voor 200% aan, zet ze recht op.
Het is zowiezo zonde van de fontijn die er van te voren uit komt als die op zn zei licht.

EDIT:
Vergeten te melden, bij mij hadden 5 van de 14 doosjes wel een Klei stop.
Bij deze hebben we de test ook uitgevoert

Laatst bewerkt:

ramontje

Registered User
Verwijzing naar NT in stukje over SF
Je hebt het over de SF op een negative manier en dan zeg je opeens dat je de NT wel erg top

ik zeg toch verder ook niet dat ze slecht zijn ofzo ? hallo ? en ik vergelijk ze toch niet ofzo anders had ik wel gezegt van ohh maar de nt gaan even hard :p maar ik kijk ook een beetje naar het financiele gedeelte voor de prijs van nt vond ik ze altijd top 100 stuks voor 45 daar gaat het mij om !

Schuim

Moderator
Medewerker
Kijk en dat bedoelde ik nou dus ook.. met dat stukje over NT.
Wie snapt wie nou niet? of beide elkaar niet.

Kan me niet voorstellen dat je de prijs/kwaliteidsverhouding niet goed vind.

Maar laten we hier over kappen voordat we het hele topic volspammen, zeiken doen we maar verder over de PM

ramontje

Registered User
Haha ik denk dat we elkaar gewoon niet snappen, ik vond ze gewoon erg prijzig dat is alles
Ik heb nooit gezegt dat ik ze niet goed vind, maar we zullen er verder geen woorden meer over vuil maken ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

Kenny

Registered User
Was op bezoek bij een kennis en die buurman ervan had die Silvery Flowers, een hele doos ervan, dus ik mocht 1 doosje hebben omdat ik zo geintresseert was (eek)

Hij was ze constant aan het gooien, en ik denk bij mezelf, laat ik nou eventjes stoer gaan doen en zet ze alle 12 z'n 20cm van elkaar af midden op de straat, en ik pak dus een aansteek fakkel en loop langs alle 12 die SF's en steek ze allemaal aan... toen ik bij de 8ste of 9de was ging er iets fout... met de fakkel stak ik niet het puntje van de lont aan maar ergens in het midden en dat had ik dus niet in de gaten... terwijl ik met de 9de of 10de bezig was ging de SF die ik net verkeerd aan had gestoken af... (con) z'n +-30cm van m'n kont vandaan (Ik was gehurkt aan het aansteken met m'n rug naar de vorige toe), ik hoorde en voelde al gigantische dreunen achter me en ineens schiet ik de lucht in van de schrik en rende hard weg... (frown) m'n reet was gevoelloos... ik steeds wrijven, en vroeg aan bekenden "wat gebeurde er?" en toen zij de anders dus dat z'n SF +-30cm van me reet knalden... 1 minuut later trok ik midden op straat rond half 1 mijn broek uit... en anderen vertelde mij dat m'n kont was ingedeukt... en het was helemaal rood/paars/blauw met beetje bloed wat even laten een goeie korst werd... na het kijken ben ik gelijk verder gaan steken, ik ben een vent... die laatste paar SF's aangestoke en verder met m'n eigen spul... het is verder goed afgelopen, ik heb geen drugs of drank genuttigd, puur adrenaline die je gekke dingen laat doen.

Het heeft 2 weken geduurd voordat de wond weg was en nu is het een lelijk litteken, m'n kont heeft z'n normale vorm behouden (roll)

Sommige zeggen dat er mischien beton tegen me reet aan schoot, sommige zeggen dat het mischien een steentje was dat daar op straat lag en sommige zeggen dat het door de druk kwam of bijden...

Zelf denk ik dat het de druk was met een steentje of stukje beton uit de SF... wees alsjeblieft voorzichtig met die dingen, ze geven een geweldige knal en een heerlijk gevoel maar ik denk dat als er 1 in je hand knalt dat je hele onderarm verdwenen zal zijn na een bezoek aan het ziekenhuis...

En wat al gezegd werd, zet ze rechtop neer, lijkt mij meest verstandig...
Toch echt een aanrader die SF's! en als ik hoor dat ze maar een euro kosten... daar zou ik niet van wakker liggen.

Groetjes,
Kenny

PS: Doe geen gékke dingen (roll)

Bovenaan