silvery flower (BESTE NITRAAT)

Schuim

Moderator
Medewerker
Wat?
De prijs van vorig of dit jaar?

Het zou mij benieuwen, heb er helaas nogsteeds niks van vernomen namelijk :cry:

BeNbEn

Registered User
vorig jaar en dit jaar :)

hier een foto van vorig jaar:

2002447339047159143_rs.jpg

Laatst bewerkt:

Fugazy

Registered User
dit kreeg ik opgestuurd door een kennis, schijnt soort nitraat te zijn.......

Foto=SREK3BRJ

http://rapidshare.com/files/2756813/SV_A0014.mp4.html

gr remio

Whaha ik weet niet hoeveel grams die van jouw zijn ???
Maar Ik weet dat ik de beste nitraten heb die gemaakt worden momenteel!!!
Ik kreeg ze vorige week binnen het zijn 12 grams netto kruid inhoud...
en ik moet zeggen ze zijn ook stuk groter als die van jouw en weet ook wel zeker dat die van mij ook 2 x op zijn minst meer druk geven...
En Voor maar 2,5 euro per doos (5 stuks) zijn ze zeker hefftig!!! Maar ik heb ook wel groot ingekocht he..

uuh ikzal zo wel ff een foto bijvoegen wel een wazig foto maar ik maak binnekort nog wel goeie foto van :cool:

Gtjzzz Fugazy

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Ok ik zou kijken of ik er vandaag of morgen eentje kan ontleden bij een maat van me.. die heeft ze nog.. enne.. kerel.. die van jou zijn een stukkie dunner :bigsmile:

Schuim

Fugazy

Registered User
Ok ik zou kijken of ik er vandaag of morgen eentje kan ontleden bij een maat van me.. die heeft ze nog.. enne.. kerel.. die van jou zijn een stukkie dunner :bigsmile:

Schuim

haha denk ik dat die dunner zijn :push: nee ik heb die van hem ook gehad zijn egt niet te vergelijken met deze 12 grammers :)
Ik zou zegge kom ze maar x bij mij doosje gratis bij mij ophalen en dan mag je daarna conclusie trekken :amuse:

Fugazy

remio

Registered User
kerel, je loopt hier popi jopie te doen in een topic dat ik vorig jaar heb gestart, en toen waren die gevalletjes van jou niet eens op de markt:weird:

Schuim

Moderator
Medewerker
Even terugkomend op de post van FexZy..
Die om redenen (zal wel een goeie wezen) compleet verwijdert is.

De Silvery Flower zit in een doosje van 12, dus het zullen niet de echte zijn.
En 20 euro is wel een woeker prijs moet ik zeggen, maar aangezien ze er dit jaar naar verluid niet meer zullen zijn (verse portie, liefhebbers blijven hopen) zullen de verkijgbare restanten inderdaad wel richting dit soort prijzen gaan.

Maar persoonlijk vind ik 20 euro veel en veels te veel en raad ik je dan een doos bruine vlinders aan.

Fugazy

Registered User
kerel, je loopt hier popi jopie te doen in een topic dat ik vorig jaar heb gestart, en toen waren die gevalletjes van jou niet eens op de markt:weird:

hehe klopt idd zag ik ook net pas dat topic van vorige jaar was:cheesy: ben ook niet zo nieuw hier he ;)

fexZy

Registered User
Even terugkomend op de post van FexZy..
Die om redenen (zal wel een goeie wezen) compleet verwijdert is.

De Silvery Flower zit in een doosje van 12, dus het zullen niet de echte zijn.
En 20 euro is wel een woeker prijs moet ik zeggen, maar aangezien ze er dit jaar naar verluid niet meer zullen zijn (verse portie, liefhebbers blijven hopen) zullen de verkijgbare restanten inderdaad wel richting dit soort prijzen gaan.

Maar persoonlijk vind ik 20 euro veel en veels te veel en raad ik je dan een doos bruine vlinders aan.

Hij vertelde me dat het de silvery flower is, zaten ook niet meer in een doosje maar gewoon los. ik denk dat ik ze gewoon laat liggen.

Sp@cem@n

Registered User
Vorig jaar hier ook een doosje van gehad. Schrok me de 1e keer ook helemaal rot toen ik er 1 afstak. Stond op mn sokken in de deuropening en gooide er 1 achter het huis paar meter van me vandaan.
Geweldige dingen dit.

kooimens

Registered User
Iemand nog een kwaliteitsfilmpje van dit stukje vuuwerk? (Geen Google) Aangezien alle links in deze topic dood zijn...

raymondgreat

Registered User
die zijn te koop bij www.lootsvuurwerk.nl het is een belgische ingeburgerde nederlandse site:cheesy:
maar als je nadenkt snap je ook wel waarom:love:
als j eop de website bent klik je producten aan en dan losse knal.
in dat rijtje staat hij ergens

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Komen niet meer.
We moet het helaas zonder doen dit jaar.

Mocht het wel zo wezen dan hoor je het van bepaalde mensen hier waarschijnlijk.
Als je nog wel wat vind zijn ze waarschijnlijk nep (dat was nog eens een leuk verhaal) of zijn het restanten van vorig jaar.

Bovenaan