Silver Salute

marlboro20

Registered User
Afgelopen zaterdag weer live de SS mogen zien en horen. Enkel geschoten en gemengd een aantal in de finale. Maar wat een top cake blijft dit.
Er zijn veel discussies over welke cake het hardste knalt maar ik vind deze pot met de combinatie van knal en salvo's helemaal het einde!!!! De nummer twee op mijn knalcake-lijstje heeft grote achterstand op de SS!!!!!!!

Ik zal er dus bij het afhalen van mijn vuurwerk wel weer enkele extra meenemen..........
Het vlees is zwak, de geest nog zwakker.............:tounge:

Laatst bewerkt:

kaassie

Registered User
Zo wat een geweld :D geweldig om deze om 20:00 buiten te zetten en heel de straat naar buiten te zien kijken om 00:30 hoorde je hem ook nog overal doorheen :D

Oli B Bommel

Registered User
Dit jaar voor de eerste keer gehad. Na 00.00 afgestoken en iedereen stond met de vingers in de oren. Jammer dat ik er maar eentje had gekocht.

Bomber68

Registered User
Goeie pot. Tussen de huizen in geeft het ook nog eens een heerlijke echo. Bij laatste schoten klapte de pot wel uit elkaar. Beetje link. Klonk daarentegen wel lekker die laatste dreunen aan de grond :)

Jean Cross

Registered User
Deze cake heeft niet voor niets 26 pagina's commentaar en wat een topper was dit weer.. Hij blijft jaar in jaar uit onveranderd goed knallen, DE knalcake van Nederland.! Had er dit jaar maarliefst 16 besteld om er zeker van te zijn dat ik ze in huis krijg, voordat ze ergens uitverkocht zijn in de voorverkoop... gelukkig alle 16 gekregen :D

Geschoten per 5, per 2, per 4, per stuk, vanalles en wat een geweld.! Ik ben de dag om 10u beginnen met 1 Silver Salute en ben de dag geeindigd om 04:00u met 4 stuks.......... Betere opening en afsluiting had ik mij niet kunnen wensen.!

painkiller

Registered User
Had hem dit jaar voor het eerst omdat hij vorig jaar was uitverkocht. Vond het een van de betere cake's die ik had. De mines, de knallen, heerlijk!
Schoot hem per 2 samen met de hypnotised van Zena en moet weer even kwijt dat dit echt een gouden combi is!

(Wolff doe er je voordeel mee ;) )

Booomy

Registered User
Had hem dit jaar voor het eerst omdat hij vorig jaar was uitverkocht. Vond het een van de betere cake's die ik had. De mines, de knallen, heerlijk!
Schoot hem per 2 samen met de hypnotised van Zena en moet weer even kwijt dat dit echt een gouden combi is!

Dat is zeker een goeie combinatie. Die ga ik zeker onthouden voor volgend jaar :)

Jean Cross

Registered User

Jep, het is en blijft DÉ perfecte mix.!

Zowel in mijn herrie-project als in mijn finaleproject in deze samenstelling geschoten......Brrrr........

Ben bang dat een mix van deze cakes moeilijk gaat worden, maar wie weet wat er dit jaar nog komt ;)

DJ-ArSoN

Registered User
Pure topcake!
Hier ook per stuk, per 2 en per 6 geschoten.
In alle gevallen geweld gegarandeerd! :)
Zeker in combi met wat fluiters.
Volgend jaar zeker weten opnieuw een karton!

KruitFreak

Registered User
Zat in Amsterdam en stak mijn vuurwerk af tussen een aantal hoge flats. Twee SS tegelijk maar door de echo leken het er veel meer en ook nog eens erg hard. Hoe dan ook, dit blijven toppers!

thunderflash

Registered User
Echt een topertje dit had er maar 1 dit jaar maar dat worden er zeker meer aankomend jaar.Hier min filmpje ervan.

[video=vimeo;18390254]http://www.vimeo.com/18390254[/video]

USRRobiwan

Registered User
Ik wil een grotere versie die oplopend schiet en een versie die er 25 tegelijk de lucht inschiet. Luister je meneer WOLF???????

olaf81

Registered User
Geweldige cake blijft dit.Ik had er zes maar niet doorgelont waar ik achteraf spijt van heb gehad.En tot mijn verbazing zag ik er nog één in de kelderbox liggen die ik gewoon was vergeten.

Volgend jaar maar serieus beginnen met doorlont projecten.

Robin84

Registered User
Silver Salutes blijven inderdaad top! Zelfs tussen al het vuurwerkgeweld om 00.00 uur waren ze nog goed te horen!

Bovenaan