Silver Salute

bridge

Bronzen Member
Had er één dit jaar voor het eerst en een zeer mooie startcake!!!!!

Hard, vlot: de hele buurt wakker!!! Volgend jaar volgen er meer!!! TOP KNALLER!!!!

Overigens voor de helft van de prijs heb je ook de asian budgetline Thundercake 25 shots, anders qua uitvoering (enkel shots) maar qua knal ook zeer goed!

er zijn er veel die dit blok dit jaar voor het eerst hadden. De jaren daarvoor zag je ze zelden.

looneytunie

Registered User

Vond het voor een Nederlandse pot leuk knallen. Had er meer van verwacht moet ik eerlijk toegeven. Maar het waren flinke klappen, leuk dat dit voor zo'n prijsje in NL nu te krijgen is!:nuts:

i.l.i

Registered User
Ze moeten een single shot van deze op de markt brengen, van zo'n losse tube. Dat lijkt mij erg bvet, en zou nog best wel eens goed kunnen gaan verkopen.

Dennis010

Registered User
hierbij mijn straatfilm van de silver salute.

het zijn 4 no mercy's en 6 silver salutes bij elkaar.

hij ging KNETTERSHARD, tot in je hart voel je dat ding rammen!

Had je een stel mexicanen uitgenodigd ofzo ????? Dat gegil in je filmpje ...... aiaiaiaiaiaiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii
Hahahaha.... lig in een deuk

Had zelf 4 silver salutes en het zijn erg goede cakes. Hoewel er eentje halverwege de cake mee ophield, maar dat kan altijd gebeuren.

Laatst bewerkt:

USRRobiwan

Registered User
Ik heb een verrassing voor jullie!
Deze cake is een topper maar de clouds of thunder is misschien nog harder. Die vond ik echt ontzettend gaaf. (Dynamic collection)

Hahah komt hij nu mee. Ik zag het filmpje, leuke waaier inderdaad. Volgend jaar is op letten of ik die ergens kan krijgen. Persoonlijk vindt ik het mine effect van de silver salute er wel mooi bij. Hoeveel gram is de silversalute eigenlijk. Misschien is er nog ruimte voor meer schoten?

En iets meer vertraging tussen de drie schoten zou ook iets beter zijn. Ik heb veelvuldig gezien dat ze precies tegelijk klappen (als één schot) wat ik ook een beetje zonde vindt.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Knup je er dan zelf 3 aan elkaar of heb je een lijntje met Wolff.

Weet iemand heoveel kruit er in dit ding zit?
2 gram lift
2 - 3 g voor mine
2 gr flash voor burst
en 1 - 2 gr voor titanium/magnesium boeketje?

100 shots kan niet van Wolff komen volgens mij, want er zit dan minimaal 600 gr. kruit in.

Heb er 6 tegelijk afgeschoten en dat doet het erg leuk in de vooravond.
Heb de 11 die ik overhad los afgevuurd in m'n showtje. In elke sweep potten zaten er wel een of meerdere.

Heb er nu nog 12 over, voor als we het WK winnen. Als we niet winnen, dan gaat die per 12 om 1 Januari 2011 00.00 uur

Ik vind hem zelf beter dan de Clouds of Thunder. Klapt net zo hard, en dit in shape voegt voor mij niets toe.

Wat wel iets toevoegt aan de Silver Salute is om deze vol te stoppen met fluitpatronen van b.v. ABA.
Dit jaar heb ik dat met 1 pot gedaan, wat een bizar geweld geeft.

In ieder geval komt er volgend jaar een 100 shots..........

ree

Registered User

2 gram lift
2 - 3 g voor mine
2 gr flash voor burst

100 shots kan niet van Wolff komen volgens mij, want er zit dan minimaal 600 gr. kruit in.

Heb de 11 die ik overhad los afgevuurd in m'n showtje. In elke sweep potten zaten er wel een of meerdere.

Heb er nu nog 12 over, voor als we het WK winnen. Als we niet winnen, dan gaat die per 12 om 1 Januari 2011 00.00 uur

Ik vind hem zelf beter dan de Clouds of Thunder. Klapt net zo hard, en dit in shape voegt voor mij niets toe.

Wat wel iets toevoegt aan de Silver Salute is om deze vol te stoppen met fluitpatronen van b.v. ABA.
Dit jaar heb ik dat met 1 pot gedaan, wat een bizar geweld geeft.

Moet wel kunnen denk ik, kijk maar naar de big Mc thunder.

Laten we het hopen dat ze hier een 100 schots versie van maken, EN een single shot zou ook heel leuk zijn! :laugh:

Gertjanberg

Registered User

2 gram lift
2 - 3 g voor mine
2 gr flash voor burst

wou je zeggen dat je er 29 had

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Yep, Een beetje veel, maar ik had dan ook wat te vieren.
Heb trouwens alles gekocht met 35 - 50% korting. Dan valt het best nog wel mee.
Alle Silver Salutes samen waren nog geen 10 kg (kruit..)

polleke45

Registered User
Weetje wat mij nou eens leuk lijkt om de silver salute tegenlijk met de hypnotised te schieten maar hoor je het allebei dan nog goed?

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik denk het wel ja, maar de Silver Salute & Hynotized zijn niet tegelijk afgelopen dan. Het handigst is om beide dan te modden zodat ze in een keer afgaan. Dan kun je een fluit-knal mine namaken.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik denk het wel ja, maar de Silver Salute & Hynotized zijn niet tegelijk afgelopen dan. Het handigst is om beide dan te modden zodat ze in een keer afgaan. Dan kun je een fluit-knal mine namaken.

Laat het modden maar aan de moderators over:smiling: Nee serieus, laten we niet gaan klooien aan vuurwerk om het in een keer af te laten gaan. Gewoon gebruiken of doorlonten ok maar modden nee.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Modden is in dit geval niets anders dan doorlonten, (wel intern in de pot ja) maar je hebt een punt inderdaad.
Meestal lont ik ook gewoon door, maar sommige potjes vragen er gewoon te hard om.

Bovenaan