Silver Salute

solid

Registered User
poe poeeeee, ik had er 4 en ze waren verrukkelijk niet normaal, wat een mooi geweld volgend jaar minimaal 10:D

Pyroclastic

Registered User
Ik heb er 4 tegelijk geschoten, wat een geweld. Heerlijk. Je hoorde de klappen gewoon via de dijk terug echo'en. Topper! Volgend jaar wil ik een karton van deze topper.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb een verrassing voor jullie!
Deze cake is een topper maar de clouds of thunder is misschien nog harder. Die vond ik echt ontzettend gaaf. (Dynamic collection)

Booomy

Registered User
WooW. Ik had er 4 tegelijk afgestoken. Niet normaal gewoon de hele straat stond te kijken echt een top ding. Neem ze volgend jaar weer

shadow13

Registered User
Ik heb deze 2 maal 3 doorgelont en als finale geschoten.Wat een heerlijk geweld in de straat.:nuts:Het is een topcake.

@Toon,Ik moet je wel gelijk geven,want die clouds of thunder heeft me gisteren erg positief verrast en was veel beter dan ik had verwacht.Ook dat is een Topper:laugh:

GMP82

Zilveren Member
Deze cake is een topper maar de clouds of thunder is misschien nog harder. Die vond ik echt ontzettend gaaf. (Dynamic collection)

Kan zijn, maar de silver salute is beter "bereikbaar" voor de kleinere beurs en daarvoor krijg je heerlijke knallen!

Was onze afsluiter van de avond, precies om 2.00u 3 silver salutes tegelijk :love::love::love:

Iedereen die aan een slaappoging was begonnen, was definately weer wakker.

mrfire

Registered User

Volgend jaar dan maar een paar clouds of thunders erbij nemen. Ik had bij de filmpjes ook al het idee dat de clouds of thunder een tikkie zwaarder gingen dan de silver salute. Ik had 2 karton silver salutes en per 2 geschoten waren ze overweldigend. zware klappen wel

Jean Cross

Registered User
Voor mij was dit toch wel DE verassing van 2009 (samen met Vette Marja en de Wasp) Heerlijke klappen, goed tempo en ideaal te combineren (samen met o.a. Hypnotised) Deze staat sowieso weer op mijn lijstje.!!!

Richardus

Registered User
Ik vond ze goed hard, met een mooi tempo. Maar ik had het harder verwacht, significanter harder dan andere knalpotten, en dat vond ik het nou ook weer niet. De volheid van de mines en ti-boeket vond ik ook wat mager. Maar geen geklaag: dit is zeker de hardste knalpot die ik gehoord heb, lekkere dreuntjes voor een goede prijs.

shadow13

Registered User
Hierbij mijn filmpje van 6x de silver salute.Mijn halfzatte buurman vond het blijkbaar leuker om de mines te filmen dan de salutes:weird:

@znpyro

Registered User
hierbij mijn straatfilm van de silver salute.

het zijn 4 no mercy's en 6 silver salutes bij elkaar.

hij ging KNETTERSHARD, tot in je hart voel je dat ding rammen!

marlboro20

Registered User
Had er één dit jaar voor het eerst en een zeer mooie startcake!!!!!

Hard, vlot: de hele buurt wakker!!! Volgend jaar volgen er meer!!! TOP KNALLER!!!!

Overigens voor de helft van de prijs heb je ook de asian budgetline Thundercake 25 shots, anders qua uitvoering (enkel shots) maar qua knal ook zeer goed!

olaf81

Registered User
Ik zelf ben zeer tervreden over deze knalcake ik heb ervan genoten.Dus reden genoeg op volgend jaar een groot aantal aan te schaffen.

MINI Grunn

Registered User
Was ook mijn startcake en mijn bezoek vroeg naderhand of dit echt wel legaal spul was, omdat het zulke harde dreunen waren....lol. Mooi dat er nu dit soort cakes verkocht mogen worden. Er gaar niets boven een lekkere knal.
Supercake! Komend jaar weer.

Freddy

Registered User
Ik had 4 stuks doorgelont, en man man wat een heerlijk geweld. De buurman had een 100 schots profblok Sahara Thunder van Bonbridge.....leuk ding...maar toen kwam ik met de Silver Salute....hahahaha kwam er ver boven uit dat profblok:nuts: ik was STOER!!!!:toung:

Booomy

Registered User
haha dat kreeg ik inderdaad ook te horen of dit wel legaal was. Had er 4 tegelijk de hele straat keek onze kant op echt super.

Bovenaan