Silver Salute

Timm22

Registered User
Heb er ook 3! Bij de Carlton in 's Gravenzande waren er totaal maar 40 van binnengekomen.. dus heb best n deel van die 40 dan!:D

Morgen om 10.00uur gaat de eerste de lucht in!

Whoeeehoeeeeee

Quadriffis

Registered User
ik heb er 3 gekocht op dinsdag om 17:30 ofzo bij Meijerink in Apeldoorn, schijnbaar hadden ze er genoeg. Ik ging er niet vanut maar tot mijn verbasing waren ze er gewoon en meteen maar 3 gekocht voor 52,50. Zit er nog over te denken of ik er 1 los in de lucht jaag of gewoon als begin 3 tegelijk om 0:00. Dikke 100 salutes als begin lijkt me heel vet, maar of ik me in kan houden er niet eentje te testen eerder die avond :)

Liasis

Registered User
Bij De Vijl in Amsterdam hebben ze er nog genoeg. Was er vandaag en ze hadden deze morgen 10 kartons geleverd gekregen.

Kevinz

Registered User
Hallo,
Dit is mijn eerste bericht hier en meteen maar over deze batterij. Ik ben net mijn bestelling op wezen halen en heb 2 van deze. In Helmond bij Verhoeven tuinhout zijn ze nog volop verkrijgbaar en gewoon voor de 22 euro.

mvg Kevin

ifeelfine

Registered User
zo de buurt is wakker en ik kreeg een hoop boze blikken maar ook blije gezichten.

Ik wist dat ie goed was deze battarij, maar zo goed!!!!!!!

man man soms zijn er juweeltjes te vinden en dit is er echt één. Hier wordt ik blij van!!!

D

Deleted member 17038

Guest
GEWEL(DA)DIG!!! Wat een heerlijke knallen! Zelfs mijn vader, die normaal om 10.00 gerust door het geknal heen sliep is gewekt!

Cijfer: 10++

gietjo

Registered User
zo de buurt is wakker en ik kreeg een hoop boze blikken maar ook blije gezichten.

Ik wist dat ie goed was deze battarij, maar zo goed!!!!!!!

man man soms zijn er juweeltjes te vinden en dit is er echt één. Hier wordt ik blij van!!!

Ben je nou ook gelijk niet meer ziek!!!

Robin84

Registered User
Wat een geweldige cake is dit!

Harde klappen, leuke mines effect eronder. Ik heb deze vanochtend om 10:00 uur afgestoken.

Volgend jaar weer!

Greetz,

Robin

Wolff_freak7

Registered User
Wat een topcake is dit niet normaal meer.
ik had hem 2x in me finale zitten.
iedereen keek gelijk onze richting op zo hard ging die
volgende zeker een keer of 5....!!!!!!

maartenvincent

Registered User
Ik heb er nog 3 staan, heb er maar 1 afgestoken. Hij ging zo hard dat ik het mijn moeder niet aan wilde doen om die recht voor de deur af te steken ;). Nu kan ik het volgend jaar wel doen. Trouwens: de beste wensen aan iedereen. Het is 2010 mensen!!!!!!!!!!!!!

KoenL

Registered User
Vanavond na 0:00 nog 2 stuks afgeschoten, niet te gelijk. Ik citeer mijn buurman 'dat zijn toch best wel hele harde klappen', zucht haha! Echt een prachtige cake!

Bovenaan