Silver Salute

Yvez

Registered User
Net even contact gehad met Fixet in papendrecht daar zijn ze nog voldoende op voorraad. Had er zelf ook zes besteld. 22 euro waren ze daar.

Robin84

Registered User
Ik heb deze vandaag gekocht. Hier begin ik 31 december om 10:00 uur mee.

Ben benieuwd of ik een hoop chagrijnige gezichten zal zien van mensen die eigenlijk wilde uitslapen, haha!

Greetz,

Robin

Booomy

Registered User
Zo net thuis van me ronde langs de dealers. En heb ze binnen. De Silver Salute 4 stuks. Ze ogen wat klein maar dat maakt niet uit kan niet wachten om ze de lucht in te knallen.

Red Eagle

Registered User
Heb mijn Silver Salute niet maar das mijn eigen schuld!
Had mijn vuurwerk voor morgen besteld maar kon ivm werk mijn bestelling niet ophalen!
Gelukkig kon dat vandaag wel met als nadeel dat mijn silver Salute er niet bij zou zitten omdat, die nog in Duitsland lag in de bunker.

Onderweg al nagedacht over een eventuele vervanger of mijn geld terug.
Haal ik net mijn bestelling op krijg ik als vervanger de BIG MAC THUNDER!!
Deze is nartuurlijk veel duurder en vind het een waardige vervanger.

dus Pyrovoordeel en dan met name Joost Bedankt
Super service! mij zien ze volgend jaar terug in EDE

boozebelly

Registered User
Ik ben vandaag bij 3 Wolff dealers geweest en allemaal hadden ze nog ruim voldoende Silver Salutes op voorraad. Zelf heb ik er uiteindelijk maar 2 meegenomen omdat ik al veel Thunderkings XXL van Zena had besteld :amuse:
Ik ben benieuwd hoe hij zal presteren.

painkiller

Registered User
Bij mijn dealer was hij al uitverkocht. De 29e s'avonds gehaald en ze kregen ook niks meer binnen. Wel stom aangezien ik al in november heb besteld...

Bovenaan