Silver Salute

fireiceviper

Registered User
Ik steek vuurwerk een voor een af, lont niks door, verzwaar alle cakes met bakstenen, draag een veiligheidsbril, dan maar geen freak volgens bridge.

Koetje

Registered User
Ik snap niet dat sommige maar 3stuks van deze topcake hebben besteld? Toen ik ze live zag bedacht ik mij geen moment en heb gelijk een vol karton besteld. Echt wat een dreunen komen van de silver salute. En die mijnen erbij is ook een geweldig mooie toevoeging. langzaam aan gaat het de goede kant uit met het vuurwerk in nederland.

Misschien heeft niet iedereen een budget van een bedrag met 3 nullen?
Is dat nou echt zo moeilijk voor te stellen?

Roeland FPM

FPM Filmer
Karton silver salute = 12 stuks! = 216 euro met korting heb je echt geen 3 nullen voor nodig hoor!

Laten we ophouden met deze discussie, Koetje bedoelt hiermee gewoon dat niet iedereen het geld er voor over heeft om een karton Silver Salute´s aan te schaffen. Andere besteden liever hun geld aan afwisseling dus verschillende cake´s en niet 12 dezelfde. Het is maar wat je budget en wat je smaak is.

Ontopic --> Silver Salute!

looneytunie

Registered User
Heb er toch nog 1 bijbesteld bij pyrovoordeel :noworry:
3 van deze schatjes is toch beter. 1 's morgens om 10 uur en 2 stuks tegelijk om 00.00 zodra het chinese rollen geknal voorbij is!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Waarom en door wie is mijn post verwijderd?

Daar ben ik ook benieuwd naar, heb hetzelfde namelijk ;)

Ik ben dus niet de enige die zich dat af vraagt.

Mijn vraag is meer: waarom???

Misschien technisch foutje ?

Het zou zo maar kunnen dat deze door een van de mod's is weggehaalt. Misschien wel door mijzelf, ik weet dat even niet meer.

Er worden de laatste weken zeer veel onzinnige post's gedaan en om het forum leesbaar te houden worden er wel een post's verwijderd. En om nu iedereen daarover een pm te sturen is gewoon te veel werk.

Dus is je post weg, dan was deze niet on topic/zinnig of heb je gereageerd op een post die ook al niet zinnig was.

On topic maar weer: De Silver Salute.:blink1:

looneytunie

Registered User
Sorry, maar dat is wel erg makkelijk. Ik heb vrijwel geen volkomen offtopic geblaat in dit topic gezien.

Zijn ze bij pyrovoordeel nog op voorraad?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb ze vannacht ge-delete. Het waren allemaal reacties op de stomme opmerking van (wie was het ook alweer). Er was al gevraagd om on topic te gaan en toch ging het door en daarom zijn ze direct verwijderd.

hans

Registered User
Sorry, maar dat is wel erg makkelijk. Ik heb vrijwel geen volkomen offtopic geblaat in dit topic gezien.

Zijn ze bij pyrovoordeel nog op voorraad?

Dit soort vragen horen daar ook bij!!!

Kan je zelf toch ook zien of ze nog aangeboden worden???

Bestel die dingen nou maar gewoon hoef je het ook niet meer te vragen.

mrfire

Registered User
Je hebt nog kans bij de winkels die geen voorverkoop hebben. Maar ik denk dat je daar dan wel de 28ste met een tentje moet gaan staan om smorgens als eerste in te kunnen slaan:nuts:

Bovenaan