Silver Salute

tha-pyromaniac

Registered User
Vandaag bij de dealer('s) geweest en jahoor precies wat ik dacht:
van heinde en ver, komen freaks voor: de Silver Salute...
Zelf ook nog maar, eens een bestelling gedaan, samen met de buurman.
Alles staat nu onder voorbehoud, maar je kunt denk ik (op een paar uitzonderingen), op je water aanvoelen dat ze gaan opdrogen...
Met kartonnen tegelijk, gaan deze schatjes, over de toonbank.
En het is sneu, maar met de verkoopdagen, zijn ze wel op!
Hoop dat het, in het hoge Noorden, wel mee valt;
anders wordt het reizen, naar elke uithoek, die deze cake's verkoopt!

Laatst bewerkt:

revaan

Registered User
Valk Nijverdal heeft ng volop silver salute,
en volop screeming girls ben gisteren nog geweest

Laatst bewerkt door een moderator:

Koetje

Registered User
Maasdam Ijzerwaren in Diemen heeft een beperkte voorverkoop en daar zit de Silver Salute niet bij, ik neem dus aan dat hij wel een paar kartonnetjes voor de losse verkoop heeft staan in z´n bunker.

Laatst bewerkt door een moderator:

Terrible Ricky

Registered User
Zojuist de vuurwerkhal gesproken, als op de site staat dat ie op voorraad is dan kan je bestellen. Hun site staat gekoppeld met hun voorraad, welke dus voor de voorverkoop wel apart gehouden wordt. Dus maw Vuurwerkhal heeft ze nog in de voorverkoop, tenminste om 10:45 deze ochtend nog wel. Is de voorverkoop uitverkocht dan hoef je tijdens de normale verkoopdagen niet te hopen. Behalve die paar die apart staan voor de 31e dan. Succes!

Pyroboy

Registered User
Mijn dealer heeft ze ook niet meer op de site staan, ik heb 4 SilverSalutes 3 weken geleden besteld... zou ik ze dan nog krijgen? ik moet hem hebben anders cross ik het land even door.

Duidelijk geval dat de echte freaks inkopen hebben gedaan, kan me niet voorstellen dat een leek deze cake ziet als een favoriet.

Tony

Administrator
Medewerker
Mijn dealer heeft ze ook niet meer op de site staan, ik heb 4 SilverSalutes 3 weken geleden besteld... zou ik ze dan nog krijgen? ik moet hem hebben anders cross ik het land even door.

Duidelijk geval dat de echte freaks inkopen hebben gedaan, kan me niet voorstellen dat een leek deze cake ziet als een favoriet.

Even je dealer bellen en je hebt het antwoord denk ik.
Je mag er vanuit gaan dat je ze gewoon hebt. Alleen kan je ze nu niet meer bestellen en daarom zijn ze van de sites af.

Pyroboy

Registered User
Even je dealer bellen en je hebt het antwoord denk ik.
Je mag er vanuit gaan dat je ze gewoon hebt. Alleen kan je ze nu niet meer bestellen en daarom zijn ze van de sites af.

Dank Tony.... ik bel ze mandag wel even. Anders heb ik echt vreselijke pech want er bestaat geen vervanger voor de Silver.

WimRacing

Registered User
OPGELET!

Hier hebben ze de Silver Salute nog op voorraad, zojuist een bevestiging per mail gehad en gelijk besteld.
Wel snel zijn want ze gaan er als een dolle uit.
Ter info:Ik heb niets met deze winkel te maken maar zie dat er hier nog hard gezocht wordt naar winkels die ze nog op voorraad hebben:

http://www.vuurwerkboerderij.nl/vuurwerk/
Numansdorp

DioR

Registered User
Live gehoord op de Demo van Borculo 19-12-2009... Ding vind ik goed tot zijn recht komen als hij per 2 word geschoten.
En hij gaat voor nederlandse begrippen echt HARD!!!!
Voelde bij de knallen druk op mijn lichaam.... Heerlijk!

jetztgehtslos

Registered
Waarom verwacht iedereen deze nog te krijgen, terwijl ik al te horen heb gekregen dat deze echt vrijwel nergens aan te leveren zou zijn en ik genoegen moet nemen met de No Mercy?

Hoe steekt dat dan?

I'm getting confused...:cry:

Bert

Registered User
Waarom verwacht iedereen deze nog te krijgen, terwijl ik al te horen heb gekregen dat deze echt vrijwel nergens aan te leveren zou zijn en ik genoegen moet nemen met de No Mercy?

Hoe steekt dat dan?

I'm getting confused...:cry:

Sommige dealers hebben misschien meer ingekocht dan anderen? Mijn dealer had er genoeg op voorraad werd mij gezegd. De No Mercy is trouwens ook een topper hoor!

bridge

Bronzen Member
Heb er ook 6 in bestelling, kan niet wachten om er volgende 4 van deze tegelijk de lucht in te schieten!

Je zult wel moeten ben ik bang. Wer moeten allemaal wachten tot de 31e om 10.00 uur. geldt niet alleen voor de silver salute maar voor alle vuurwerk.

Bovenaan