Archief Silver Baracuda

FPM ProductBOT

Registered User
128_Lesli_raw_powder_Silver_Baracuda_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Silver Baraccuda[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]128[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 49,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]6/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]40[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Deze 40 schots cake kenmerkt zich door de langdurigheid van de zilverblauwe effecten. Professionele glitters, zeer lange time rain willows en volle bouquetten. Voor de fijnproevers![/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 5/09/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

GMP82

Zilveren Member
Ik vind de uitwerkingen heel erg mooi, de opbouw echter...

Als je dan zo'n waaier van mines ziet, wil je er toch ook een uitwerking boven getimed zien? Al snap ik het probleem wel, dan wordt de cake korter... Er zit nu veel pauze in.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vind dit de mooiste van de 4 kleuren cakes.
Gisteren hebben we de productie cakes aan het werk gezien en volgens mij zat daar geen verschil in.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Niet veel nee. Ik kan me alleen de felle blauwe kogels op de tails niet meer zo goed voor geest halen.
Wel een leuke cake.

Bovenaan