Signal Rockets

Luuk

Registered User
Hallo,

Ik kreeg afgelopen O/N deze lawinepijlen aangeboden,

© By Powerfull

heeft er iemand ervaring mee, ik had ze niet gepakt. Zijn er mensen die deze pijl wel heeft gehad?

gr.

fexZy

Registered User
ze hebben een behoorlijke knal , maar ga het niet vergelijken met zink o.i.d maar zijn wel leuk. als je er niet teveel voor betaald.

Ik vind deze pijlen het woord ''lawinepijl'' niet waard eerder het woord ''knalpijl'' aangezien er echt niet veel verschil tussen zit als die Superblitz knalpijl, onder het woord ''lawinepijl'' versta ik toch wel 901/902 van Zink en de goede pijlen van Weco behalve die laatste die hadden ze beter Familie Blitz Rakete kunnen noemen dat is echt troep.

Deze pijlen zijn verder wel leuk maar meer dan 5 euro zijn ze echt niet waard:suspicious:

Luuk

Registered User
heb naar een filmpje gekeken, klinken goed... mischien dat ik ze dit jaar toch wel pak.. tijd genoeg om nog over na te denken :)

djara

Registered User
Weet iemand toevalig ook hoeveel gram sas er in de pijl zit en waar ze vandaan komen ?

en een filmpje zou ik ook erg waarderen !

thanks

RNBakker

Registered User
hoi beste mensen heb deze pijlen ook al liggen en moet zeggen zijn dan wel geen zink 901superblitz van weco maar ben in ieder geval blij dat ik ze heb want is steeds moeilijker aan te komen lawinepijlen vroeger had ik zelf ook zink 901 en weco superblitz toen kon je ze nog gewoon in de speelgoedwinkel halen in baarle wigwam om te gieren ahhaha boiler a lagen er ook gewoon maar die tijd is voorbij en die x treme superblitz ben ik nog nooit tegegekomen als ik die nog is zou kunnen krijgen zou ik een gat in de lucht springen maar tot die tijd doe ik het met me zwarte sinal rockets

Graag even je post aanpassen. Dit is niet leesbaar.
Maak gebruik van komma's, punten en hoofdletters.

pixy dixy

Registered User
Hier mijn signalrockets. en heb er gelijk een paar snoepjes bij gedaan. hahahha.deze zijn echt keihard,ik heb er al een paar geprobeerd.doen niet onder voor zink 901
PB240163.JPG

Veel mensen kraken deze pijl af maar vergeet niet dat er verschillende klasses zijn.als je een goede signal hebt van een goede kwaliteit zul je niet klagen

Laatst bewerkt:

#crazypyro

Registered User
zien er wel gaaf uit ja! maar moeten wel perfect klappen! lekker hard zoals zink 901. waarmee kan je ze vergelijken met welke lawinepijl?

Laatst bewerkt door een moderator:

pixy dixy

Registered User
Ik zelf vind dat je ze kan vergelijken met zink 901. klinkt gek maar het is echt zo ik stond er een beetje versteld van wat een doffe dreun hier uitkwam.leuk om erbij te hebben.volgende week krijg ik me zinkies 902 word lekker knallen.maar ben zeer tevreden over de signal pijlen ze krijgen van mij een dikke 8

RefleX

Registered User
Nou ik kan zeggen dat ze WEL onder de 901/902 doen. Heb ze vorig jaar gehad en deze halen het zeker niet bij de echte jongens ;)

Meer als 70 euro per 10 zou je hiervoor dus eigenlijk ook niet moeten betalen.

- RefleX

pixy dixy

Registered User
Wil ook niet beweren dat deze beter zijn als de zink 901 a 902. maar ben er wel tevreden over,ik heb al heel wat lawinepijlen versleten in me leven,901,weco superblitzknalrakette, en zoveel imitaties voorbij zien komen,dan vind ik het in ieder geval wel leuk dat als er een nieuwe lawinepijl op de markt komt.dat hij het best leuk doet.En zoals ik al zei hij komt zeer in de buurt van een zink 901.er zullen dan vast wel weer mensen zijn die dan gaan schrijven,dan had je geen echte zink 901 maar na vele jaren ervaring met deze pijlen zie ik echt wel een verschil

MIJN TOP 7

X TREME BLITZKNALRAKETTE
SIGNAL A
WECO SUPERBLITZKNALRAKETTE
ZINK 902
ZINK 901
HORROR KNALL
SIGNAL ROCKET

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
[adminbreak] On Topic !! Signal rockets[/adminbreak]

Laatst bewerkt door een moderator:

Leon2008

Registered User
Dit zijn goede lawinepijlen, heb ze zelf afgelopen jaar gehad.
Goede dreun die lekker nagalmt en bovendien een Ti-boeketje.
NIET te vergelijken met Zinkpijlen (dat zijn de absolute toppers) maar komen er wel vlak achter. (Als er mensen zich afvragen hoe ik dat weet: heb ze zelf naast elkaar getest afgelopen jaar.)

Als je niet aan Zink kunt komen maar deze worden je wel aangeboden zou ik ze gelijk aannemen, goed alternatief:smile1:.

Dream-Real

Registered User
Ik las hierboven in deze thread dat er verschillende klasses van de Signal Rocket's zijn.
Heeft iemand enig idee hoe je kan zien welke een goede is?? Als je het al kan zien??..

#crazypyro

Registered User
nou ik zal je is wat vertellen.
ik heb deze ook.

1: ik heb ze met

a: een dikke stok van +- 1 cm bij 1 cm.
b: met een bruinige kleur als afdekking bovenop de pijl! (dun papier zie linkse pijl op de foto).
c: Fel oranje lontbeschermer.
d: karton geperst bovenin de pijl. (onder bruine papiertje)

2: me broertje heb ze:

a: met een dunnere stok maar wel langer!! +- 1,5 cm langer.
b: met een zwart steviger afdekpapier bovenop de pijl. (zie foto rechtse pyl op de foto)
c: donker oranje lontbeschermer.
d: kalk onder het zwarte papiertje.

Laatst bewerkt:
Bovenaan