Signal Rockets

#crazypyro

Registered User
Hier mijn signalrockets. en heb er gelijk een paar snoepjes bij gedaan. hahahha.deze zijn echt keihard,ik heb er al een paar geprobeerd.doen niet onder voor zink 901
PB240163.JPG

Veel mensen kraken deze pijl af maar vergeet niet dat er verschillende klasses zijn.als je een goede signal hebt van een goede kwaliteit zul je niet klagen

Deze heb ik dus met een bruin papiertje bovenop de pijl ipv zwart zoals jij, dikkere stok en 1,5 cm korter dan de stok die jij hebt.

1 getest en knalt goed ja! ben er tevreden over:cool:

bompijl

Registered User
Ik vond ze ook niet mis nee, bij mij was er wel een zeer felle flits van af te zien zag er wel leuk uit, ja redelijk tevreden al vond ik ze een beetje te hoog gaan .

groetjes

Patrick36

Registered User
Dit jaar had ik er 2 gekocht, wel voor een beetje een dure prijs 12.50 maar ja dat deed er niet toe ik had ze en daar ging het om. Ik had ze alleen zonder stokken ik had ze namenlijk midden op dorp gekocht op koop avond waar veel blauw liep de laatste tijd dus heb er maar zelf een stok aan gemaakt van andere sier pijlen die ik nog had liggen. Naar mijn mening waren ze zeker wel goed de knal was perfect en galmde lekker door in de omgeving hier. Deze pijl is zeker wel voor herhaling vatbaar :toung:

Weet iemand trouwens of ze in Tjechië verkrijgbaar zijn ? Want ik heb verder niets gezien van een tekst alleen signalrocket en ik heb via via gehoort dat ze in Tjechië tekoop waren kan iemand dit bevestigen ?

Bovenaan