Sierblokken

Rony71

Registered User
Heeft iemand ervaring of filmmateriaal van de volgende blokken?
Ik heb deze namelijk in mijn bezit weten te krijgen, maar ben erg nieuwsgierig wat de effecten zijn.
SKB1004 19 shots cake
SKB1005 100 shots cake
K777741 Zou een 1000 shots moeten zijn.

my.php
[/URL][/IMG]

Laatst bewerkt:
Huanle Yanhua, is een old-school flowerbed met fluit, crackling en gekleurde lichtkogels. In 300, 600 en 1000 shots uitvoering. Zou 'm kunnen zijn. Waren overigens meestal niet verpakt in zo'n kartonnen doos.

Aangezien hij al in je bezit is (het 1000 shots blokje), is het geen idee om hem eens uit het karton te tillen ? Kan je waarschijnlijk stuk sneller zien of het hem is of niet.

de skb1005 is een mixed 100 schots blok met salutes. Hij is van hetzelfde merk als de colour world 150 schots wat echt een top blok is. Deze zweedse blokjes zijn stuk voor stuk top artikelen.

SBK1005 ging hier vanmorgen rond 01:30. Fantastisch blok, mooi ronde effecten met verschillende tempo delen bevat geen salutes maar is een pracht van een mixed blok. Helemaal niks mis mee. Heb het op film staan dus zal proberen om het 's avonds 1 jan of 2 jan te uppen.

SBK1005 ging hier vanmorgen rond 01:30. Fantastisch blok, mooi ronde effecten met verschillende tempo delen bevat geen salutes maar is een pracht van een mixed blok. Helemaal niks mis mee. Heb het op film staan dus zal proberen om het 's avonds 1 jan of 2 jan te uppen.

Weet je het zeker dat er geen salutes in zaten?
Ik heb hem namelijk gisteren ook gezien bij een maatje van me.
Maar daar zaten wel degelijk salutes tussen!
Hij schoot er 10 tegelijk in fan shape de lucht in.
Het was zeg maar sier/salute/sier/salute van links naar rechts.
Echt een top blokkie!!!!

Het was inderdaad een schitterend blok. Aan het einde schoot hij meerdere malen 10 shots tegelijk de lucht in.
Een vriend van mij heb ik laten filmen, dus ik heb er beeldmateriaal van.
Als ik ergens tijd vind om deze te bewerken zal ik het filmpje plaatsen.

Hij wordt af en toe een beetje wazig, of dat nou kwam door de mist of de rook zou ik niet weten.
Filmpjes van de andere blokken zal ik ook plaatsen.
http://video.google.nl/videosearch?q=SKB1005&hl=nl

Laatst bewerkt:
Dat bovenste filmpje is van mij, en ik kan je vertellen dat hij in het echt nog mooier was dan op het filmpje. Echt te gek blok.

Als ik een keuze zou moeten maken nu tussen noname en SKB, dan kies ik toch voor de SKB

Dat bovenste filmpje is van mij, en ik kan je vertellen dat hij in het echt nog mooier was dan op het filmpje. Echt te gek blok.

Als ik een keuze zou moeten maken nu tussen noname en SKB, dan kies ik toch voor de SKB

Oke oke dit is beter idd

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan