Sibculo

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
9 juni 2007 Vuurwerk te Sibculo ( prov Overijssel )

wie: holland vuurwerk groep ( HAYO WOLFF )
waar: sibculo, wijland aan de akkerweg/kloosterdijk
wat: prof. vuurwerk veiligheidsafstand 120 meter
waarvoor: kermis vuurwerk

jeroen137

Registered User
Vorig jaar was het max. kaliber ong. 4 inch. Het is geen grote show, maar wel leuk als je toch bent.

Ik zal hier aanwezig zijn.:bigsmile:

jeroen137

Registered User
Heel misschien iemand die weet of deze show nog door gaat? Het is namelijk aardig bewolkt, en er zit onweer in de lucht.

Remi-Pyro

Registered User
krijg net door van stefanfreak (die staat in sibculo) dat het een dood gat is en op de aangegeven plek van ontsteken is geen Hayo te bekennen, zelfs geen kermis. Ik heb geen idee wat hier gaande is maargoed of er is helemaal niks, of Stefanfreak is blind ! ik denk toch het eerste haha...

Het kan trouwens ook nog zijn dat de kermis ergens verderop is mischien dat iemand hier meer over weet ?

Groeten , Remi-Pyro !

jeroen137

Registered User
krijg net door van stefanfreak (die staat in sibculo) dat het een dood gat is en op de aangegeven plek van ontsteken is geen Hayo te bekennen, zelfs geen kermis. Ik heb geen idee wat hier gaande is maargoed of er is helemaal niks, of Stefanfreak is blind ! ik denk toch het eerste haha...

Het kan trouwens ook nog zijn dat de kermis ergens verderop is mischien dat iemand hier meer over weet ?

Groeten , Remi-Pyro !

Hij moet een stukje doorrijdden....het was vorig jaar op een weiland...ik zal even de straatnaam opzoeken en dit bericht editen over 2 minuten

Edit: vorig jaar was het aan de Kloosterdijk tussen de akkerweg en de gemeenteweg

Edit 2: Het zou er echt moeten zijn...hier een qoute uit De Stentor:

Met de opening van de kermis is de oranjefeestweek in Sibculo van start gegaan. Op het terrein aan de Kloosterdijk staan diverse attracties. De kermisattracties draaien tot en met zaterdag iedere middag en avond.

Verder is er op het terrein een tent verrezen waarin zich diverse activiteiten afspelen.

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Hij moet een stukje doorrijdden....het was vorig jaar op een weiland...ik zal even de straatnaam opzoeken en dit bericht editen over 2 minuten

Edit: vorig jaar was het aan de Kloosterdijk tussen de akkerweg en de gemeenteweg

Dit stond ook al in de openingspost (kalender), dus dat zal stefan wel weten.
In de beschikking staat dat het bij nummer 45 is.
Weiland aan de Akkerweg / Kloosterdijk (nr. 45) te Sibculo
bron

Laatst bewerkt:

Stefanfreak

Registered User
Het vuurwerk was vorige week, das lekker.

Ook was er vorige week een kermis met als afsluiter een vuurwerk, aldus een sibculosenaar!!

Dan snap ik niet hoe de vergunning dit mis kan hebben. Het was daar een dooie boel, niemand te zien of te horen en dus al helemaal geen kermis of iets. Alleen de volleybalclub had een feetsje..

Hed daar ook nog overal rondgereden om te kijken of het misschien op een andere locatie was, later nogmaals naar het weiland geweest waar het vuurwerk zou zijn maar er was niets.

nummie

Registered User
Da's stevig balen zeg!

Heb zelf nog getwijfeld om er heen te gaan, blijkbaar de juiste beslissing genomen.

jeroen137

Registered User
Heel erg raar. In de vergunning staat duidelijk 9 juni, en deze is tot op het laatste moment niet aangepast. Ik vraag me dan ook af hoe ze die vuurwerkshow op 2 juni hebben kunnen schieten, als ze een vuurwerkshow aanvragen voor 9 juni. Kortom ze zouden dan zonder vergunning geschoten hebben.:weird:

Gelukkig ben ik er ook niet heen geweest. Het regende me iets te hard om er heen te fietsen.

Bovenaan