Siano Programma 17 augustus 2017 Gara Notturna

stutata28

Registered User
Siano_programma_17_augustus_2017_bekendgemaakt_op_27_mei_.jpg

Wederom een prachtig programma in Siano met 2 wijzigingen t.o.v. vorig jaar. Raffaele Bruscella en Raffaele Pellicani zijn vervangen evenals Albano en Russo. De broers Pannella en Vincenzo Senatore zijn de vervangers.

smilli

FPM Filmer
Kijk dat word een topdag, inderdaad een heerlijk programma.
Ik kan er helaas niet bijzijn maar als ik niets te doen had was dit zeker mijn feestje geworden op de 17de.

tronetti

Registered User
Gaan we weer...

Maandag 14 Aug. show schieten in Oostende,--->Dinsdag helemaal verrot,--->Woensdag vliegen,--->Donderdag weer fermate sjouwen bij Romano.

En ik mezelf laatst in Somma maar wijsmaken dat ik zou gaan minderen met dit soort trips.
Met dit soort programma's heb ik een ruggengraat van trekdrop...

stutata28

Registered User
Je vergeet nog de vrijdag 18 augustus, fermate 63+ sjouwen bij Carmine Ruocco in Gragnano, dit wordt een onvergetelijke topweek (settimana grande) voor je.

tronetti

Registered User
Oei!
Ik vrees dat Scheveningen roet in het eten/antipasti gooit!
Andere afstanden en andere kalibers om te sjouwen...maar wordt alsnog een druk weekje vuurwerk.

Siano altijd mooi weer in die periode, straks op de Noordzee moeten we dat maar weer afwachten.

RedBaron

Registered User
Oei!
Ik vrees dat Scheveningen roet in het eten/antipasti gooit!
Andere afstanden en andere kalibers om te sjouwen...maar wordt alsnog een druk weekje vuurwerk.

Siano altijd mooi weer in die periode, straks op de Noordzee moeten we dat maar weer afwachten.

Men werd in Merksem al iets wat nerveus!

smilli

FPM Filmer
En ik mezelf laatst in Somma maar wijsmaken dat ik zou gaan minderen met dit soort trips.
Met dit soort programma's heb ik een ruggengraat van trekdrop...

Dat is niet te doen begin ik de laatste tijd ook te merken...Hard leven voor ons liefhebbers:x_x:

Bovenaan