Showtje van Pyroguy 2014 2015

PyroGuy

Registered User
Dit jaar weer een top oud en nieuw gehad, ondanks de verkorte afsteektijden. Lekker tot 14.00 in de winkel gestaan bij Kuiper Koekange, voor het eerst op oudjaarsdag... Prima bevallen eigenlijk!

Daarna door naar Beilen om met twee maten en een kleine carbid te schieten. Leuk alternatief, maar na een paar klappen heb ik het zelf wel weer gezien. De ontsteker hield er ook gauw mee op :embarrased:

Toen rustig gewacht tot ca. 18u. Iets voor zes werd verderop in de straat waar ik was al een Secret Salute afgestoken... Daar moest op gereageerd worden natuurlijk! :embarrased: Toen om 18u lekker los gegaan met cakes en rond een uur of acht richting huis om de laatste voorbereidingen te treffen voor mijn showtje. Het showtje was op papier groter dan de daadwerkelijk uitvoering, maar ik had op zondag al wel in de gaten dat ik niet veel verder meer zou komen dan ik op dat moment was, dus flinke rode strepen op het papier gezet en er maar gewoon wat moois van gemaakt! Volgend jaar beter.

Wegens een ongelukje met de remote reageerde één van de twee kisten minder goed, waardoor de show niet helemaal liep als gepland. Toch was ik tevreden over het eindresultaat, het publiek vond het ook geslaagd... En het plezier dat je er aan beleefd gaat boven een perfecte show, dus eigenlijk dik tevreden.

Huit

Registered User
Mooi show! Grappig, we hadden exact dezelfde finale: 2x Fire Flower en 2x New Moon.
De beste wensen en tot volgend jaar bij Kuiper!

flyineddy

Registered User
Mooie show, Johan!
Goed opgebouwd en een mooie finale.
Die gouden blinkers, vanaf 6:38, zijn dat Chengdu's? :embarrased:

Eddy.

flyineddy

Registered User
Inderdaad. Ik had er 2, welke ik in v-shape heb geschoten.
Dat leverde mij een lucht vol gouden blinkers op.

Eddy.

PyroGuy

Registered User
Leuk showtje zeg! Ben eigenlijk erg benieuwd naar de schietlijst!

Bij deze! De planning was officieel een wat groter showtje met zelfs een derde post, maar wegens tijdgebrek en iets anders is daar niet van gekomen. Ook zie je regelmatig dat een post te vroeg gaat, maar dat heeft puur te maken met stressen.... Je wilt zo graag perfecte aansluiting van cakes dat je bang bent te laat te drukken, waardoor een gat in de show zou ontstaan. Dat heeft alleen geresulteerd in het regelmatig te vroeg drukken. Maar afijn, zo leer je steeds en beetje bij!

00.07 Vulkan X
00.44 Rio de Janeiro - Silent Trails
01.12 American Beauty
01.49 Yellow River
02.10 Skylander
02.44 Fighting Panda
03.02 Sky Samurai
04.16 Alcatraz
04.48 Vuurwerkfactory 3 (zal voor iedereen duidelijk zijn dat hier een post niet af ging)
05.14 Final Fate
05.30 Daisy Beam
05.53 Hope in Dawn (Planning was post 1 en 3 Hope in Dawn en post 3 Splitting Neon). Post 1 ging hier ook niet af, daardoor maar een beetje doorgedrukt).
05.57 Tequila Blue
06.00 Last Stand
06.35 Chengdu
07.10 Mystery
07.50 Elafajalajaoekel + Rude awakening
08.18 Voltage + Secret Salute
08.52 Fire Flower
09.10 Crackling Chry 2.0

DioR

Registered User
Bij deze! De planning was officieel een wat groter showtje met zelfs een derde post, maar wegens tijdgebrek en iets anders is daar niet van gekomen. Ook zie je regelmatig dat een post te vroeg gaat, maar dat heeft puur te maken met stressen.... Je wilt zo graag perfecte aansluiting van cakes dat je bang bent te laat te drukken, waardoor een gat in de show zou ontstaan. Dat heeft alleen geresulteerd in het regelmatig te vroeg drukken. Maar afijn, zo leer je steeds en beetje bij!

Ik probeer van elke cake eigenlijk door middel van filmpjes te onthouden wat het einde is. Maar het is inderdaad best stressen want je wil inderdaad geen zwart gat hebben haha.
Normaal heb ik moeite te onthouden bij welk kanaal ik nou weer ben. Dit jaar opgelost door een briefje erbij te houden wat ik ook alweer op welk kanaal had gezet.

Bovenaan