Stefanfreak
Registered User
Ik heb een programma gevonden waarbij je je eigen vuurwerkshows kan maken t/m 16'' bommetjes. Ontelbaar veel effecten zitten er bij en ze lijken veel op de echte bommen. Dus niet van die rare gekleurde ballen in de lucht maar netjes afgewerkte effecten. Ook candles, single shots, flowerbedjes, mines, blinkers lijken net echt. Alleend e salutes zijn wat afgezaagd.
Je kunt normale shows schieten en pyro-musicals. Ook kun je de kijk afstand bepalen, das wel makkelijk als je een consumentenshow wilt maken of een show t/m 16'' Ik ben ook even aan het puzzelen geweest met het programma en heb er tot nu toe dit van kunnen maken:
ShowSim Filmpje
13 Mb.
1.34 Min.
Je kunt ook schuin schieten en zelfs bepalen hoeveel rekken je op een positie hebt staan. Ook de lanceertijd en/of de burst tijd staat aangegeven.
Ik heb de demo versie en enkele functies vallen hierbij wel uit zoals het opslaan als een MWV film of het uploaden van achtergronden.
Super leuk om te doen vind ik. Het is wel even puzzelen hoe het werkt!
Het programma is de downloaden van:
www.ShowSim.com
Succes met het maken van je eigen vuurwerkshow die je gelijk op film hebt.
Je kunt normale shows schieten en pyro-musicals. Ook kun je de kijk afstand bepalen, das wel makkelijk als je een consumentenshow wilt maken of een show t/m 16'' Ik ben ook even aan het puzzelen geweest met het programma en heb er tot nu toe dit van kunnen maken:
ShowSim Filmpje
13 Mb.
1.34 Min.
Je kunt ook schuin schieten en zelfs bepalen hoeveel rekken je op een positie hebt staan. Ook de lanceertijd en/of de burst tijd staat aangegeven.
Ik heb de demo versie en enkele functies vallen hierbij wel uit zoals het opslaan als een MWV film of het uploaden van achtergronden.
Super leuk om te doen vind ik. Het is wel even puzzelen hoe het werkt!
Het programma is de downloaden van:
www.ShowSim.com
Succes met het maken van je eigen vuurwerkshow die je gelijk op film hebt.
Laatst bewerkt: