• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Shows in de buurt van Allicante / Valencia?

havenmeester

Registered User
Beste medefreaks,

Een maatje what's appte net dat hij in de buurt van Allicante / Valencia op vakantie is en hij zei: ''Ik heb net zo'n ding gezien mask.......nog wat'' echt gaaf joh. Niet te geloven, ik zoek stad en land af op mijn vakantie, en hij loopt er tegen aan. Iemand enig idee ter gelegenheid van wat of waar dit precies is?

Rond deze tijd van het jaar worden er behoorlijk wat mascleta's geschoten daar ja. Dit heeft vaak te maken met de beschermheilige aldaar. Er zijn dan namelijk veel festiviteiten en de mascleta is daar (soms, niet altijd)een onderdeel van. Wil je ook een mascleta zien, ga dan gewoon naar omgeving Valencia(burjassot, elche, torrent, pobla de vallbona etc.) en zoek info op sites als deze, amigospirotecnia, vivirlapirotecnia etc. Veel succes!

Als je wilt weten wat/waarom dit was,moet je in ieder geval de precieze plaatsnaam weten.
Op de gemeente of toeristensite kan je het dacht ik zo vinden.

Back
Bovenaan