Shenanigans lijst

Shenanigan

Registered User
Mijn voorlopige lijst is klaar, maar staat nog open voor wijzigingen. Dit is voor het eerst dat ik zoveel vuurwerk koop, dus als jullie tips of suggesties hebben hoor ik die graag!

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/31762

Wat ik graag wil

• Cakes
  • Mooie bijzondere effecten, zoals crossettes en willows. Liefst niet teveel door elkaar
  • Veel verschillende effecten proberen (verschillende kleuren, soorten en geluiden)
  • Kleine goeie cakes voor tussendoor (zoals Wanted of El Dorado)

Wat ik niet wil
  • Vuurpijlen
  • Fonteinen
  • Losse knallers
  • Cakes met hoog tempo. Ik hou van rustig genieten. Maar er mogen er best een paar tussen zijn die er snel uit knallen. Ik heb bijvoorbeeld de Space Shooters erop staan.

Mijn budget is 500 euro, maar ik ga uit van 20% korting. Ook denk ik dat ik niet alles zal kunnen krijgen.

Op mijn reservelijstje staan nog deze:

BonFireworks
2014 Crackling meteors (Oriental Collection) € 34.75
2016 Splitting comets (Oriental Collection) € 30.00

Broekhoff Vuurwerk
6300 Brocade Pine (Pyrostar NL) € 34.95

Cafferata Vuurwerk

5028 Brocade to color (ShowTime) € 52.50

Lesli Vuurwerk
814 Camuro queen 25 (Royal Class) € 39.95

Royal Fireworks
RFC 1411 Hot Chains (The Red Factory Collection) € 38.95

Rubro Vuurwerk
414 Blow out (Gold Selection) € 27.50

Witte Tenten verhuur
127 Goud (Marijn vuurwerk) € 39.00
072 Wil wil wel (Marijn vuurwerk) € 37.50

Wolff Vuurwerk
616 Panter (Dynasty Collection) € 39.90
1896 Silver Salute (Dynasty Collection) € 22.95

bloodveins

Registered User
Gave Lijst! Misschien de heavy 5 cakes of de battle? Zijn niet zo gek duur en leuke cakes. De effecten zijn alleen niet zo speciaal.

Shenanigan

Registered User
Cape Town had ik erbij staan, maar ik zag dat veel mensen hem teleurstellend vonden. Hij leek mij heel gaaf, dus misschien ga ik hem toch maar meenemen. Voor 13,50 kan ik me geen buil vallen en als 'ie wel goed is heb ik een mooie.

Booomy

Registered User
Mooie lijst. De Miracle van Bonfire is ook een mooie voor weinig. Fusion van Wolff iets duurder. Outrageous is ook erg mooi vind ik alleen iets duurder. Verder top lijst. Have fun

Shenanigan

Registered User
IK heb mijn lijst vandaag af gemaakt. Nu ik even afstand neem vraag ik me af of er genoeg grote cakes bij zijn. Misschien zijn het iets teveel middelgrote stuks geworden. Ik wil ook wel een paar keer alles uit de kast halen. Dus wie daar tips voor heeft...

Peonies vind ik ook mooie effecten, volgens mij zitten die nog niet zoveel in mijn lijst. Weet iemand waar die veel in zitten, liefst een wat grotere cake?

Booomy, ik kan de Fusion van Wolff niet vinden met de zoekfunctie in de product database. Ik kan me wel herinneren dat ik hem voorbij heb zien komen. Klopt die naam wel?

Quadriffis

Registered User
IK heb mijn lijst vandaag af gemaakt. Nu ik even afstand neem vraag ik me af of er genoeg grote cakes bij zijn. Misschien zijn het iets teveel middelgrote stuks geworden. Ik wil ook wel een paar keer alles uit de kast halen. Dus wie daar tips voor heeft...

Peonies vind ik ook mooie effecten, volgens mij zitten die nog niet zoveel in mijn lijst. Weet iemand waar die veel in zitten, liefst een wat grotere cake?

Booomy, ik kan de Fusion van Wolff niet vinden met de zoekfunctie in de product database. Ik kan me wel herinneren dat ik hem voorbij heb zien komen. Klopt die naam wel?

De fusion is ook van Zena en niet van wolff

Quadriffis

Registered User
Ik zou de no mercy omruilen voor de City Lights van Bonfire, stuk goedkoper en naar mijn mening mooier afgewerkt. Finale is wel anders maar vind dit meer bij de cake passen.

Als je nog wat wilt toevoegen/wijzigen zou ik zeker van de cakes van bonfire in overweging nemen, ook de Gorgeous en Outrageous zijn erg mooi. Daarnaast nog een mooie waaier zou nog een goede aanvulling zijn op je lijst. Heb je al een idee waar je mee begint en hoe je gaat eindigen?

Echt een toplijst verder. jij gaat je zeker vermaken!

Shenanigan

Registered User
Ik twijfel ook over de No Mercy, op het filmpje lijkt hij me gaaf, maar de reacties in de productdiscussie zijn best lauwtjes. Wat waaiercakes betreft zit ik te denken over één van de Camuro's, maar ik heb de Ceasar al in mijn lijst, die is ook goed.

Ik ga nog eens goed naar de Bonfirecakes kijken, als je een echte goede zware cake weet ben ik benieuwd. Juist ook van de andere merken, want het is een hele klus om alles door te spitten.

De volgende stap is de volgorde, daar heb ik nog niet over nagedacht. Lijkt me leuke klus om te bepalen. Ik kom hier op het forum nog wel tips vragen.

smilli

FPM Filmer
Misschien nog the cube van wolff erbij voor de effecten en een temple of stone(ook van wolff) voor wat geweld erbij.

painkiller

Registered User
Misschien de Golden flowers en Brocade Crown van Zena er nog bij?
Houd je ook niet van knalcakes want die mis ik nog op je lijst.

Shenanigan

Registered User
Mooie suggesties, die neem ik mee. Vind de Brocade Crown zeker gaaf en de Temple of Stone ook. Het liefste zou ik nog tips willen over de (nog) duurdere cakes. Niet dat ik van mijn geld af wil, maar doorlonten ga ik niet doen, en ik vind het wel leuk als het een tijdje duurt en spectaculair is.

Painkiller, met knalcakes wacht ik tot het laatste. Die zijn overal te krijgen en daarmee kan ik dan mijn bestelling aanvullen tot het bedrag dat nodig is voor korting.

painkiller

Registered User
Wat ik goede stand alone cakes vind die nog niet in de lijst staan zijn de Fusion van Zena (als hij niet in 1x leeg schiet), de Gorgeous van Bonfireworks, wonderfull world van Zena (prijzig geweld!) en de Las vegas van Wolf.
Daarnaast zie ik net dat je de zware jongens nog niet in de lijst hebt. Steek deze samen af als laatste cake en je hebt een mooie afsluiter van de avond!

Shit stefan was me voor :happy:

Shenanigan

Registered User
Goede tips mensen. Daar heb ik veel aan. Ik moet even goed naar mijn lijstje gaan kijken, want ik heb net besteld via Goedkopervuurwerk.nl en kwam erachter dat ik 100 euro meer heb uitgegeven dan de bedoeling was. Er was van alles zo goedkoop dat ik het niet kon laten staan, en ik dacht dat ik het al verdiend had aan de korting. Maar nu geef ik dus alleen maar meer uit door met korting te kopen. Goeie korting, haha!

Ik zoek dus naar de cakes waar de straat van gaat klappen.

Bovenaan