Shells & Mines

FPM ProductBOT

Registered User
Katan_Diversen_Shells_And_Mines_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Shells & Mines[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td][/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Jean Cross

Registered User
Re: Shells & Mines

Stoerrrr.!

Brengt me terug naar de tijd (voor het laatst 2006) dat ik gewoon 10 pakken van die parachute single shots kocht en er een projectje van maakt.! Zoooooo leuk.!

Jammer dat die niet meer per 4 verkocht worden :sad:

Jean Cross

Registered User

Nu alleen nog een zaak weten te vinden, die ze ook daadwerkelijk voert!

Dat WAS/IS dus het probleem.!!! :sad:

tophout vuurwerk in rotterdam heeft ze !
prijs is : € 2,95
www.rotterdamvuurwerk.nl

Lol, lekker om de hoek vanuit Arnhem, haha. Maar hou echt al een paar jaar mijn ogen open... wellicht is dit jaar een goed jaar voor de Parachutjes.! Want zelfs dit Shells & Mines kitje is vrij lastig te verkrijgen hier in de buurt :sad:

Michel_G

Zilveren Member

Shells & Mines kitje was paar jaar terug nog in Hoevelaken te koop. Maar ben al aantal jaar niet bij die zaak geweest, dus geen idee of hij ze nog steeds voert. Zal mijn ogen ook wel open houden of ik een Beko dealer tegenkom met de parachutes, niet te ver van Arnhem.

Tony

Administrator
Medewerker

Het staat bij de Importeur Katan en die heeft dacht ik zelf ook 3 winkels.
Daar zullen ze wel te koop zijn neem ik aan.

Poziloc

FPM Hangouderen

Alleen is het effect flink vermagerd met dit product... Wolff levert ook dit setje.

Bovenaan