Shameless

Schuim

Moderator
Medewerker
Riakeo - Shameless.png

Meer info over de Shameless:
Importeur: Riakeo Fireworks
Collectie:
Artikel nummer:
HF-101-2216
Advies verkoopprijs:
Online prijs:
Netto kruitgewicht: 1973 gr.
Aantal schoten: 101
Kaliber: 30mm
Tijdsduur: 70 sec.
Schietrichting: Multi-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
1/1
Effect beschrijving:

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik had twijfel om de filmpjes te posten.
Deze mensen zijn van Happy Family Fireworks zelf, wat weer de fabrikant achter Riakeo is.
Ze noemen het "mass production testing", maar ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen.

Ach, bij Funke beginnen we ook massaal te kwijlen, dus laten we hun ook nog maar even het voordeel van de twijfel geven :)
Vooral het paars in deze filmpjes zorgen er voor dat ik er wel een teiltje bij nodig heb :D

Gupje

Registered User
Snap nu de zin ook, ik dacht even: "vind het niet zo goedkoop" 😂. Maar ze verkopen de compound in 2 delen.

firewire

Registered User
Snap ik maar de prijs is toch wat overdreven al je het vergelijkt met vorig jaar
Dat is niet waar je in post # 8 op leek aan te sturen. Prijzen met vorig jaar vergelijken is zws kansloos (in ‘bijna’ elke branche.) en zonde energie.😇 Gewoon niet naar kijken en niet kopen maar voor iets gaan waar je zelf wél content mee bent en daar je energie in stoppen.🌹

Knettermans

Bronzen Member
Het opsplitsen in 1kg delen maakt het voor de BE markt wel wat makkelijker ivm de 1kg NEM max. p.p. waar ze zich nu ook aan zijn gaan houden (in Olen tenminste). De prijzen zijn wel op een punt gekomen dat het met de 25% korting al niet meer interessant is, laat staan met de 10% in Baarle. Als het andere deel dezelfde prijs heeft mag je in Baarle 215,98 aftikken voor een 2kg compound in 2 delen.

Frank1971

Member
Het opsplitsen in 1kg delen maakt het voor de BE markt wel wat makkelijker ivm de 1kg NEM max. p.p. waar ze zich nu ook aan zijn gaan houden (in Olen tenminste). De prijzen zijn wel op een punt gekomen dat het met de 25% korting al niet meer interessant is, laat staan met de 10% in Baarle. Als het andere deel dezelfde prijs heeft mag je in Baarle 215,98 aftikken voor een 2kg compound in 2 delen.
Precies dat je kan nu beter even een goede winkel bij onze oosterburen bezoeken.

Bovenaan