Secret Salute

Dim

Product Beheer
Medewerker
Beste mensen,
Vocht heeft dus invloed op de reactie.

Gr Wim

Temperatuur heeft dus invloed op kruit. Weleens bevroren kruit gezien? Juist.

Hoe krijg je de spullen snel genoeg droog voor de super klappen en effecten die we van rubro gewend zijn?

Spullen moeten gewoon goed zijn aan het eind van het jaar, kan eigenlijk niet anders.
Anders gaan jullie voor erg veel winkeliers, liefhebbers enzo enzo van nummer 1 naar nummer 15.

Nou zijn de liefhebbers maar een heel klein groepje, maar ik wil niet weten hoeveel rubro er al weg is aan de freaks.

sprinkhaan

Registered User
Ik denk dat je verder komt door ze in een ruimte met een vochtvreter of ontvochtiger te zetten, mocht dat ook echt nodig zijn.......

DioR

Registered User
Ik zet alles altijd uitgestald op een kamer neer waar de kachel (lees verwarming) op maximaal staat. Normaal 3 dagen lang, en met dit jaar 4 dagen dus.

Cass

Registered User
Zojuist weer gezien op de demo in Volkel.
Zou graag zeggen dat ie nu al beter presteert dan vorige week, maar.....
Zelfs de salutes waren duidelijk minder dan van andere cakes.
Toch heb ik er nog steeds hoop op dat het goed komt.
Misschien in vorig leven een struisvogel geweest?!

sprinkhaan

Registered User
Mooi ze worden steeds beter , we hebben nog 19 dagen , kunnen ze lekker op kracht komen :hehe!: (dit is dus niet serieus bedoeld )

Laatst bewerkt:

elmo

FPM Moderator
Vanavond gefilmd Bij de demo van Coppens in Volkel.

[video=vimeo;55477458]https://vimeo.com/55477458[/video]

Cass

Registered User
Mooi ze worden steeds beter , we hebben nog 19 dagen , kunnen ze lekker op kracht komen :hehe!:

Wat mij betreft vooralsnog wishfull thinking; ik heb nog geen verschil kunnen ontdekken met vorige week.
Hoogste tijd voor verwarming in de bunkers bij de winkeliers!

DioR

Registered User
Ik bespeur op de film van elmo wel iets aan verbetering in vergelijking met wat ik afgelopen weekend in Elst voorgeschoteld heb gekregen!

Wim

Registered User
Vanavond gefilmd Bij de demo van Coppens in Volkel.

[video=vimeo;55477458]https://vimeo.com/55477458[/video]

Wat is hier nou mis mee?
Naar mijn mening gewoon al goed! kijk even naar de afstand en de demo afstand.
ik blijf zeggen, het komt goed.
Gr Wim

Wizz

Registered User
Eens met wim, verschil is er wel met 2011 vooral in de vertraging tussen burst en crackling.
Deze is bij 2012 versie korter waardoor de crackling minder ver uitspreid lijkt het wel.
Zou me er niet aan storen..

sprinkhaan

Registered User
Het enigste wat ik zie op het filmpje is dat ze deze bak doet wat hij moet doen.
Zie het wel als die in de straat staat. Ik denk (weet) dat dit helemaal goed komt.

Koetje

Registered User
Niks mis mee! En vwb verwarming. Ik heb vloerverwarming in huis maar iets zegt me dat mijn vrouw niet blij gaat zijn met een behoorlijk lading blokkies in de woonkamer 3 dagen. :))
In de schuur met een paar vochtvreters mot genoeg zijn!

sprinkhaan

Registered User
Niks mis mee! En vwb verwarming. Ik heb vloerverwarming in huis maar iets zegt me dat mijn vrouw niet blij gaat zijn met een behoorlijk lading blokkies in de woonkamer 3 dagen. :))
In de schuur met een paar vochtvreters mot genoeg zijn!

Tijdelijk nieuwe inrichting van je woonkamer hahaha, Wim, je moet de blokken in verschillende designs uitbrengen voor de vrouwen.
Dan mogen ze de woonkamer in: secrete salute by Jan des Bouvrie bijv. :tounge:

DioR

Registered User
Wat is hier nou mis mee?
Naar mijn mening gewoon al goed! kijk even naar de afstand en de demo afstand.
ik blijf zeggen, het komt goed.
Gr Wim

Ja dat vroeg ik mij ook nog af. Ik denk dat als de cake nog iets verder droogt dat er nog iets meer crackling tevoorschijn komt. Plus is de afstand van de demo toch anders dan als je hem in de straat afsteekt. Het kan dus alleen nog maar beter worden!

Bovenaan