was echt het eerste wat ik afstak dus was een beetje hongerig :tounge:
B bluebear Registered User 19 januari 2013 #81 was echt het eerste wat ik afstak dus was een beetje hongerig :tounge:
Firecrack-R Registered User 19 januari 2013 #82 Ik stak ook de main fuse/first fuse aan bij deeze cake en hij begon met de finale. Daar zit dus een foutje.
Ik stak ook de main fuse/first fuse aan bij deeze cake en hij begon met de finale. Daar zit dus een foutje.
N nitraat12 Registered User 19 januari 2013 #83 Mijn cake had 2 stickers met 'reserve lont' erop, lekker handig :tounge:
smilli FPM Filmer 19 januari 2013 #84 Ik vroeg het me al af inderdaad want ik had ook bij 1 cake de normale lont aangestoken en die begon met de finale, klein foutje van Royal dus.
Ik vroeg het me al af inderdaad want ik had ook bij 1 cake de normale lont aangestoken en die begon met de finale, klein foutje van Royal dus.
joszie Zilveren Member 2 januari 2014 #87 prima bak, heb hem alleen niet goed kunnen beoordelen want mijn finale pallet ging tegelijk af (2x deze, 3x concerto rosso, 1x silver salute, 1x wacky wistle, deel van 30 years of missiles, secret salute en white thunder) Wat een chaos.....
prima bak, heb hem alleen niet goed kunnen beoordelen want mijn finale pallet ging tegelijk af (2x deze, 3x concerto rosso, 1x silver salute, 1x wacky wistle, deel van 30 years of missiles, secret salute en white thunder) Wat een chaos.....
B Bolle040 Registered User 17 januari 2014 #89 2x Screaming salute, een zeer leuke bak alleen hebben sommige fluiters de neiging de foute kant op te gaan
2x Screaming salute, een zeer leuke bak alleen hebben sommige fluiters de neiging de foute kant op te gaan
Koetje Registered User 17 januari 2014 #90 Yep, het is verstandig om behoorlijk afstand te bewaren bij deze bak en niet in een smal straatje afsteken. Voor de rest, dikke aanrader, echt een toffe cake. Die komt er zeker weer in.
Yep, het is verstandig om behoorlijk afstand te bewaren bij deze bak en niet in een smal straatje afsteken. Voor de rest, dikke aanrader, echt een toffe cake. Die komt er zeker weer in.
gizmo75 Registered User 24 september 2014 #91 Inmiddels vernomen dat dit artikel uit het Royal-assortiment is en er enkel nog restvoorraden zullen worden verkocht.
Inmiddels vernomen dat dit artikel uit het Royal-assortiment is en er enkel nog restvoorraden zullen worden verkocht.
Koetje Registered User 28 november 2014 #92 Damn, dit zie ik nu pas. Waarom weer een topper uit je assortiment halen terwijl er genoeg mindere cakes zijn die daarvoor in aanmerking komen..
Damn, dit zie ik nu pas. Waarom weer een topper uit je assortiment halen terwijl er genoeg mindere cakes zijn die daarvoor in aanmerking komen..
martino Registered User 5 februari 2016 #93 We hadden er nog 4 gevonden en hebben er een projectje van gemaakt. [video=vimeo;154233257]https://vimeo.com/154233257[/video]
We hadden er nog 4 gevonden en hebben er een projectje van gemaakt. [video=vimeo;154233257]https://vimeo.com/154233257[/video]