Scheveningen

GMP82

Zilveren Member
"""Duitsland"""
DSC_3394_bew_.jpg

DSC_3408_bew_.jpg

DSC_3417_bew_.jpg

DSC_3431_bew_.jpg

DSC_3434_bew_.jpg

DSC_3440_bew_.jpg

bridge

Bronzen Member
Geen enkele creativiteit te bespeuren. Geen thema's, geen afgestemde effecten, goedkope effecten, geen single shots, neen niks.

Dit is gewoon huur een ponton, ram hem vol met doorsnee shells en candles en kijk maar waar het schip strand.

Volgende week zit ik gelukkig in knokke om luso en co te zien, dat zal een verademing zijn tov dit misbaksel.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Inderdaad zeer matig tot eigenlijk verdomd zwak.

Sweet Laker

Registered User
En in hoeverre is er nou echt méér geschoten door het verhoogde budget? Iemand een idee?

Heb mij los daarvan wel weer vermaakt, vuurwerk is altijd goed :)

MrXtremeFireworks

Registered User
En in hoeverre is er nou echt méér geschoten door het verhoogde budget? Iemand een idee?

Heb mij los daarvan wel weer vermaakt, vuurwerk is altijd goed :)

Ik denk dat een deel van het verhoogde budget naar activiteiten op de boulevard is gegaan. Optreden di-rect bijvoorbeeld.. In de shows zag je er niks van terug van het verhoogde budget.
En precies, vuurwerk is altijd leuk! Dat het geen internationaal festival is weten we al lang, ik trek me er ook niks meer van aan. Ik heb in ieder geval een gezellig dagje gehad.

peterburgers

Registered User
Gisteravond weer genoten van 2 hele mooie vuurwerkshows. Echt top dat dit elk jaar weer mogelijk word gemaakt. Altijd weer genieten.

ifeelfine

Registered User
gelukkig dat er nog mensen zijn die het wel waarderen en niet van die totaal verwende/beschadigde figuren zoals deze zeikerd.

HansF

Registered User
Een vraag over wat ik niet zo goed begrijp:
Wanneer je de show van 'polen' ziet, daar wil je toch niet je naam aan verbinden? Of heb je als deelnemend land niets te zeggen over opbouw, thema's en materialen?
Of is de toegestuurde show (cd'tje?) ook al van slechte kwaliteit?

Michel_G

Zilveren Member
Een vraag over wat ik niet zo goed begrijp:
Wanneer je de show van 'polen' ziet, daar wil je toch niet je naam aan verbinden? Of heb je als deelnemend land niets te zeggen over opbouw, thema's en materialen?
Of is de toegestuurde show (cd'tje?) ook al van slechte kwaliteit?

Welk deelnemend land? :yarr:

Er zijn geen deelnemende landen bij dit festival. De shows worden door 1 Nederlands bedrijf geschreven, gebouwd en geschoten. Er is geen enkele inmenging van welk land dan ook!

Enige wat de organisatie doet is er een naam van een land aan verbinden, maar de desbetreffende landen hebben helemaal niets met het festival en de shows te maken!

Laatst bewerkt:

HansF

Registered User
Ja, sorry, dat het zo erg was wist ik inderdaad nog niet...het kwartje is nu gevallen :s. Wel bizar.

Laatst bewerkt:
Bovenaan