Scheveningen

DanielFPM

Registered User
Jongens, dat het niet klopt weten wij toch al lang? Dit is elk jaar het zelfde liedje..

Het gaat er natuurlijk om dat er meer mensen getrokken worden naar het festival mensen horen vuurwerk uit China, België en denken woow dat moet goed zijn. Zet je neer dat 8 provincies in Nederland een show schieten trek je denk ik al gauw 20-30% minder mensen.

En ach het is niet helemaal eerlijk maar ze doen er niemand kwaad mee!

shinji

Moderator
Medewerker
Ja, maar ik sta mooi voor lul straks. Vrienden van mij gaan dit weekend naar het vuurwerk van Spanje kijken. Dat moet wel goed zijn, zeggen ze dan, want Rieck gaat er 2x per jaar heen speciaal voor het vuurwerk.
Moet ik hun teleurstelling weer goed gaan praten. Bedankt he.

GMP82

Zilveren Member
Ja, maar ik sta mooi voor lul straks. Vrienden van mij gaan dit weekend naar het vuurwerk van Spanje kijken. Dat moet wel goed zijn, zeggen ze dan, want Rieck gaat er 2x per jaar heen speciaal voor het vuurwerk.

hahahahaha

VuurwerkFreak90

Registered User

Als het "leken" zijn dan gaan ze het toch wel mooi vinden, 9 van de 10 keer.

Poziloc

FPM Hangouderen
Een collega op mijn werk is afgelopen weekend geweest en dat is een leek eersteklas! Hij vroeg aan mij of ik daar aan het werk was geweest...ik zei hoezo? ...hij vond het maar een saaie bedoeling zei die.

Mr_Mascleta

Registered User

Nou we hebben zo ie zo veel uit te leggen aan degene die het vuurwerk zien..........................

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Als mensen nu nog gaan klagen weet ik het niet meer. Echt WAUW/prachtig vuurwerk, totaal niks mis mee.

Heb dit keer de fiets en trein genomen. 0.0 problemen met openbaar vervoer. Was zelfs te vroeg.

Update qua foto's: http://www.rfgfireworks.nl/?p=62 / Video's volgen dus nog:p

Vond de finale van Zuid-Korea het beste tot nu toe. Wat een grote knallers:p

rob39

Registered User
Gisteren het vuurwerk van Spanje en Zuid Korea bekeken. We zaten op het strand en het viel ons op dat het ponton helemaal niet zo ver weg lag. Wel was het strand erg breed, dus als je op de boulevard blijft staan ( scheelt wel zand in je schoenen ) is de beleving duidelijk anders dan vanaf het strand. Wij vonden het erg leuk met speciale effecten.

Iedereen zijn mening, maar wij konden er niets negatiefs over verzinnen. Je zit daar gratis en voor niets vuurwerk te kijken, mooier kan het eigenlijk niet. Dit zijn krijgertjes waar toch erg veel mensen plezier aan beleven, kenner of geen kenner. Zonder het vuurwerk was ik overigens niet naar Scheveningen gekomen en nu ga je er ook een hapje eten met 8 man, dat is ook de bedoeling van de organisatie en wat mij betreft heb ik voor een relatief laag bedrag een leuke avond gehad.......... maar ik roep dat in de wetenschap dat we over 2 weken in Berlijn zijn voor de Pyronale en over 6 weken in Valencia voor de grote shows. Die periode wensen we af te sluiten met een gehoorbeschadiging, lasogen en kleding die aan flinters is geblazen door de druk...... vanavond voorspelt buienradar een bak regen in scheveningen, dat is jammer, maar toch wil ik de organisatie bedanken voor de mooie avond en dream fireworks voor de shows.....

ps. een kleine tip voor de liefhebbers, volgende week is in parijs Le Grand Feu, kaartje voor een paar tientjes en een show van 2 uur, bijna niet te evenaren, viel helaas samen met berlijn.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Spanje:

De opening met de mines is leuk gedaan maar daarna zie ik voor 90% alleen maar weer die saaie peony`s voorbij komen. Voor de rest is het gewoon weer een saaie show En de finale waar is die gebleven??

Korea:

Korea is nog wel aardig, komen hier en daar wel mooie bommetjes voorbij, het wordt alleen op teveel momenten te rustig geschoten. Finale is goed gedaan (mooi opbouwend) alleen hadden ze de laatste salvo een seconde of 7 eerder de lucht in moeten gooien.

funkie x

Registered User
bedankt voor de films recemonster!
ik ben vrijdag en gisteren geweest en gisteren was toch een stuk beter als vrijdag! op films vond ik het er maar saai uitzien maar als je er met je neus bovenop staat dan beleef je het weer totaal anders. En wat is er nou leuker dan een avondje uit met 2 vuurwerk shows! oke het zal allemaal wel niet kloppen maar gister boeide me dat niet, het waren gewoon een leuke shows!

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Beste,

Hierbij dus de laatste keer dat ik u allen de link na mijn website met foto's/video's deelt. Volgende post zal ik alle video's, als ze online staan, met u allen delen:

Zie: http://www.rfgfireworks.nl/?p=62

Hopelijk zijn de foto's kijkwaardig, iedergeval veel plezier met kijken. Mochten er problemen zijn met t bezoeken van mijn site PM me dan eventjes.

- Persoonlijk -

Zelf was dit de 2de jaar dat ik na dit evenement ben geweest (eerste x met OV).

Heb over t algemeen genoten van t vuurwerk. Alleen het openbaar vervoer was minder.

Volgend jaar denk ik weer, dan met de auto, en veel vroeger van huis weg, dat is zeker.

- Paar foto's -
Elke dag 1tje:p

13-08-16-34e-Internationale-Vuurwerk-Festival-Scheveningen-Duitsland-Canon-1721.jpg
13-08-23-34e-Internationale-Vuurwerk-Festival-Scheveningen-Zuid-Korea-Canon-372.jpg
BorderMaker-322.jpg
13-08-16-34e-Internationale-Vuurwerk-Festival-Scheveningen-Duitsland-Canon-1691.jpg
13-08-17-34e-Internationale-Vuurwerk-Festival-Scheveningen-Oostenrijk-Canon-299.jpg
13-08-23-Zonsondergang-in-Scheveningen-Canon-14.jpg

jwtjuh

Registered User
Hier zijn mijn beelden nog van de shows van gisteravond:

Beter te bekijken in HD uiteraard!

Japan

Nederland

Veel kijkplezier!

Jwtjuh :smiling:

dick kroone

Registered User
Diep droevig weer. Maak er aub. Een nederlands competitie van. Genoeg bedrijven die dit beter kunnen. Nu alleen de gemeente scheveningen nog

Bovenaan