Scheveningen Strandvuurwerk Beachclub

Moontan

Moderator
Medewerker
Strandvuurwerk Beachclub de Golfslag op hoogtepunt zonsverduistering

Guido Venema, al vele jaren een bekend gezicht en ondernemer op Scheveningen, viert dit strandseizoen zijn 20-jarig jubileum als eigenaar van Beachclub de Golfslag.

In dat kader organiseert Venema op vrijdag 20 maart 2015, tijdens het hoogtepunt van de zonsverduistering om 10.37 uur, een vuurwerkshow op het strand voor Beachclub De Golfslag. Met toepasselijke acties en uiteenlopende activiteiten staat het gehele strandseizoen in het teken van Venema’s jubileum.

Venema over zijn jubileum: “Dit jaar vier ik mijn 20-jarig jubileum als eigenaar van De Golfslag. Reden voor een feestje lijkt me! Ik werk inmiddels al ruim 25 jaar op het strand waar ik ooit begonnen ben als beachboy en heb twintig jaar geleden De Golfslag overgenomen van de toenmalige eigenaar.

Eind vorig jaar is een groot deel van de inboedel van De Golfslag verloren gegaan door de grote brand in de loods in Wateringen. Hier zijn we gelukkig goed doorheen gekomen. Deze flinke tegenslag geeft extra reden om dit jubileumjaar goed te vieren. Gedurende het strandseizoen organiseren we bij De Golfslag diverse activiteiten en acties met een knipoog naar mijn 20-jarig jubileum. Te beginnen op vrijdag 20 maart tijdens de zonsverduistering.

Het zal niemand ontgaan zijn dat ik dol ben op vuurwerk en betrokken ben bij het Internationaal Vuurwerkfestival en het Wintervuurwerk. Om na de tegenslagen van de afgelopen maanden de start van mijn feestjaar goed in te luiden, is er aanstaande vrijdag om 10.37 uur een vuurwerkshow op het strand voor De Golfslag!” aldus Guido Venema

http://www.denhaagdirect.nl/strandvuurwerk-beachclub-de-golfslag-op-hoogtepunt-zonsverduistering/

Moontan

Moderator
Medewerker
Strandvuurwerk bij Beachclub de Golfslag spectaculairder dan eclips

Vanmorgen om 10.37 uur genoten tientallen bezoekers van de vuurwerkshow voor Beachclub de Golfslag. Ondanks de bewolking en het feit dat de eclips niet waarneembaar was, trok de vuurwerkshow veel bekijks. Met deze vuurwerkshow ging het jubileumjaar van strandpaviljoen eigenaar Guido Venema (De Golfslag & Day by Day) spectaculair van start. Met toepasselijke acties en uiteenlopende activiteiten staat dit gehele strandseizoen nog in het teken van Venema’s jubileum.

http://www.denhaagdirect.nl/strandvuurwerk-bij-beachclub-de-golfslag-spectaculairder-dan-eclips/

Vuurwerk_Zondverduistering_Golfslag_4-150x150.jpg

Vuurwerk_Zondverduistering_Golfslag_2-150x150.jpg

Bovenaan