Scheveningen (festival)

mickeyzegtboem

Registered User
Euhm ja? en de bedoeling van je post is???

Laten we het zo houden dat lekker iedereen voor zichzelf moet weten of ze wel of niet hiernaartoe gaan, maar dat we diezelfde uitgekauwde discussie nu maar laten rusten...
Die privepagina van je laat ik lekker aan m'n neus voorbij gaan... ik praat liever over vuurwerk...

dieter

Registered User
Ik wil toch hierover nog 1 dingetje kwijt ik en ik denk dat ik ook voor Jack de RedBaron spreek hebben het niet over "schiet familie affaires"maar over dat het gewoon de naam festival niet mag hebben.
Of het nou Dream is die schiet of een Hajo, Xena, Katan of Azuma zouden we exact hetzelfde comentaar geven.
Het is en blijft de naam festival niet waardig.
Ik weet een beetje uit het verleden dat het met het budget wat beschikbaar is dit ook niet haalbaar is maar laat dan in ieder geval de show schrijven door het land wat deelneemt en wel uitvoeren door Dream.
Ieder hetzelfde matriaal en klaar, dan kan je het nog een beetje een festival noemen.

Beekje

Registered User
@Mick en @Dieter en degene die zich aangesproken voelen: Ik bedoel ermee dat er nog altijd in de wereld van een gediplomeerde en hobby schieter op elkaar afgezeikt wordt naar elkaar toe. En ik begrijp dat het een hele kleine wereld is dus vandaar familie affaires! Het lijkt wel de bouw wereld, ook daar weet de persoon zelf het altijd beter..........

Maar als met name de schieters shows niet naamswaardig vinden, dus in dit geval een festival, waarom doet men dan wel mee om te schieten? Of heb ik het mis? Wordt er zo goed betaald dan? Want veel is vrijwilligers werk toch?

mickeyzegtboem

Registered User
Beek, no offence hoor, maar ik vind dit niet het meest geschikte topic om het daarover te hebben.
Wil je er een keer over discussiëren dan zou ik dit eens in het stellingen forum neerzetten....

Hier nu graag weer ontopic over scheveningen.

ifeelfine

Registered User
puur vanuit het vuurwerk gezien zit dat filmpje van duitsland er geen eens zo slecht uit, veel beter dan het eerste jaar dat ze vanaf een ponton schoten in ieder geval (was dat 3 a 4 jaar geleden?? ) en laten we nou eerlijk zijn waar in nederland kan je 2 vuurwerken op 1 dag zien. dat ik er niet meer kom, ja als je de jaren 90 op scheveningen hebt meegemaakt, daar kan niks tegenop + het feit dat de privéomstandigheden maken dat ik mijn vuurwerken zorgvuldig moet selecteren (morgen loosdrecht :D )

en dat het geen festival mag heten ok maar vuurwerk is vuurwerk en dream doet volgens mij echt wel zijn best.

stefantvs

Administrator
Medewerker
1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

6.gif

PyroPlop32

Registered User
Toch liever 400km heen en weer rijden naar knokke,
alhoewel duitsland er toch wel aardig uitziet op film.

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
Graag gedaan tony , Vanavond weer aanwezig.
Ik probeer morgen de andere show van gister + de 2 vanavond te uploaden.

Gr stefan, jij veel plezier morgen in spanje.

Bovenaan