Scheveningen festival

recemonster

Registered User
12-13-19-20 Augustus 2011 Vuurwerk "festival" te Scheveningen.

Het Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen
Aanvang om 22:00 uur en om 23:00 uur

Afhankelijk van de verkeersdrukte worden op de avonden van het vuurwerk de wegen naar Scheveningen afgesloten. U kunt dan nog wel elders in of om Den Haag uw auto parkeren en met het openbaar vervoer doorreizen naar Scheveningen.

Op de website van het openbaar vervoersbedrijf HTM vindt u de dienstregeling van het openbaar vervoer in Den Haag en omstreken.

Het vuurwerk kan worden afgelast vanwege de weersomstandigheden.

imag0812.jpg

jetztgehtslos

Registered
Enig idee waarom dit over 2 weekenden verspreid is?
Was het oude format achterhaalt, zou dit meer toeristen op moeten leveren, wil men de drukte beter verspreiden of wat is hier de achterliggende gedachte van?

recemonster

Registered User
update!

kreeg net bericht dat er wat verandert is!
De aanvangstijden zijn anders dan vorige jaren 21.45u is het eerste vuurwerk en 22.30u het tweede vuurwerk en vanaf ca. 20.00u is er een voorprogramma op en rond de Boulevard

bridge

Bronzen Member
Kan iemand al verklappen welke landen aan dit internationale festival meedoen dit jaar. En dan met name ook welke bedrijven uit die landen. Ik wil me namelijk graag daarin verdiepen dit jaar . (. (.

recemonster

Registered User
Kan iemand al verklappen welke landen aan dit internationale festival meedoen dit jaar. En dan met name ook welke bedrijven uit die landen. Ik wil me namelijk graag daarin verdiepen dit jaar . (. (.

Het heet wel international vuurwerk festival maar er is maar één Nederlands bedrijf dat het schiet. volgens mij elk jaar Dream Fireworks (correct me if im worng!) erg jammer dus... maak er dan een NK vuurwerk van.

Poziloc

FPM Hangouderen
Enig idee waarom dit over 2 weekenden verspreid is?
Was het oude format achterhaalt, zou dit meer toeristen op moeten leveren, wil men de drukte beter verspreiden of wat is hier de achterliggende gedachte van?

Je geeft het antwoord al...meer volk in de weekenden, dus meer inkomsten voor de horeca...alleen niet voor het vuurwerk helaas.
Of dit moet nu veranderd zijn, maar dat lijkt me sterk.
Ik kan dus ook echt niet begrijpen, dat het budget daar niet flink omhoog gegooid word!
Wat ik ook niet begrijp! Is dat ze er niet een echt festival van maken....Zo'n organisatie denkt alleen maar aan de portemonnee en hebben zeer weinig verstand van vuurwerk festivals....Dus een oproep aan de organisatie ...Kijk eens bij de zuiderburen in Knokke!!!
Nu hoeven er niet perse buitenlandse bedrijven te komen.
Dit kan prima met Nederlandse bedrijven.
Elk bedrijf hetzelfde budget, 1 show per avond en dit alleen op de Vrijdag en Zaterdag en dat 3 weekenden.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Je geeft het antwoord al...meer volk in de weekenden, dus meer inkomsten voor de horeca...alleen niet voor het vuurwerk helaas.
Of dit moet nu veranderd zijn, maar dat lijkt me sterk.
Ik kan dus ook echt niet begrijpen, dat het budget daar niet flink omhoog gegooid word!
Wat ik ook niet begrijp! Is dat ze er niet een echt festival van maken....Zo'n organisatie denkt alleen maar aan de portemonnee en hebben zeer weinig verstand van vuurwerk festivals....Dus een oproep aan de organisatie ...Kijk eens bij de zuiderburen in Knokke!!!
Nu hoeven er niet perse buitenlandse bedrijven te komen.
Dit kan prima met Nederlandse bedrijven.
Elk bedrijf hetzelfde budget, 1 show per avond en dit alleen op de Vrijdag en Zaterdag en dat 3 weekenden.
Vote Poziloc for president ! , helemaal mee eens.
Ik denk dat het alleen de andre kant op moet dus niet :
Organisatie-Vuurwerkbedrijf, want die vinden het allemaal wel best.

Ik zou zeggen neem contact op met die Organisatie daarzo.... en leg daar een plan neer als bedrijf zijnde.
want dit kunnen we toch geen Vuurwerk Festival noemen ? ik heb persoonlijk niks tegen dreamfireworks, laat ik dat voorop stellen. Maar laat het idd een echte competitie worden ! iedereen zal er beter van worden.
-Vuurwerbedrijven hebben de kans om te laten zien wat ze kunnen, dus evt meer opdrachten in de toekomst
-Scheveningen meer bezoekers = meer geld voor de horeca
- En wij krijgen betere shows te zien :)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Dit roepen we al jaren maar weet iemand wie de organisatie is? En is er niemand die die moeite wil nemen om eens met de organisatie om tafel te zitten? Ik denk dat de organisatie gewoon niet beter weet.

Ik denk dat als je hun duidelijk maakt dat je misschien wel met het zelfde budget of iets meer veel betere show's te zien krijgt als je 3-6 bedrijven laat schieten en er een echte competitie van maakt!

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik heb al meerdere mails gestuurd naar de organisatie, maar zij antwoorden gewoon niet, wat zoiets zegt als:
We don't care!

edit: Ik heb zojuist antwoord, waarin ook een paar vragen staan, dus ik zal ze op weg helpen.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Wat is het mailadres? Ik wil graag een stuk schrijven over de verschillende internationale bedrijven die meedoen. Daartoe zal ik die bedrijven benaderen. Maar dan moet ik wel weten welke bedrijven meedoen. Natuurlijk kan ik ook alle bedrijven aanschrijven in een land dat deelneemt, en dan hoor ik vanzelf wel wie "de gelukkige" is, maar dat is pas mn tweede optie. Het stuk met wat achtergrondinfo over de deelnemers zal op een datum omstreeks het festival in een landelijk dagblad verschijnen, zo is de bedoeling. Lijkt me een goede promotie voor het festival.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Wat is het mailadres? Ik wil graag een stuk schrijven over de verschillende internationale bedrijven die meedoen. Daartoe zal ik die bedrijven benaderen. Maar dan moet ik wel weten welke bedrijven meedoen. Natuurlijk kan ik ook alle bedrijven aanschrijven in een land dat deelneemt, en dan hoor ik vanzelf wel wie "de gelukkige" is, maar dat is pas mn tweede optie. Het stuk met wat achtergrondinfo over de deelnemers zal op een datum omstreeks het festival in een landelijk dagblad verschijnen, zo is de bedoeling. Lijkt me een goede promotie voor het festival.

Denk dat het verstandig is om niet met z'n allen die organisatie te proberen te overtuigen van hun festival. Lijkt mij dat 1 persoon dit moet doen...Aan Heartworm zijn post te zien is hij in contact..wie weet wat dit oplevert.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Mooi Heartworm dat jij er al mee bezig bent ! hopelijk levert het ons wat op !

Bijvoorbeeld :p

Dag1: Antons evenmenten vuurwerk & Jaco vuurwerk
Dag2: Azuma & Beko Vuurwerk B.V
Dag3: pyro design events & Xena Vuurwerk B.V

Oewwwwwww lijkt me een goed idee

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Als ik terugkoppeling heb meld ik dat hier, maar van 1 bestuurslid kreeg ik alvast positieve feedback.

recemonster

Registered User
Denk dat het verstandig is om niet met z'n allen die organisatie te proberen te overtuigen van hun festival. Lijkt mij dat 1 persoon dit moet doen...Aan Heartworm zijn post te zien is hij in contact..wie weet wat dit oplevert.

Ik denk dat bridge bedoelt welke bedrijven dit jaar mee doen.
Er doen geen internationale bedrijven mee alle shows is geschoten door Dream fireworks dus er is niks internationals aan jammer genoeg.

Hopelijk maken ze er gewoon een NK van dat zou een stuk leukers zijn.

Michel_G

Zilveren Member
@ recemonster:

Ik denk dat je bridge zijn post iets te letterlijk neemt, volgensmij zit er namelijk het nodige sarcasme in zijn post. Met een korreltje zout nemen dus! :hehe!:

shinji

Moderator
Medewerker
Mooi Heartworm dat jij er al mee bezig bent ! hopelijk levert het ons wat op !

Bijvoorbeeld :p

Dag1: Antons evenmenten vuurwerk & Jaco vuurwerk
Dag2: Azuma & Beko Vuurwerk B.V
Dag3: pyro design events & Xena Vuurwerk B.V

Oewwwwwww lijkt me een goed idee

Nou, mij niet. De laatste 4 linken ook best veel aan elkaar.

Bovenaan