Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar Is het de moeite waard om te gaan kijken (Freakwise)?
Zijn de shows de moeite waard?
Ik wil namelijk de 20 ste gaan kijken en dit word mijn eerste (grote) show.
me 2, de 21ste lekker vaccaluzzo bekijken in knokke al heb ik daar t idee dat het daar ook niet 100% door het gastbedrijf word geschoten maargoed.
Het vuurwerk in Knokke wordt niet (meer) georganiseerd door Hendrickx maar door HC Pyrotechnics. Dit zijn de voormalige personeelsleden van Hendrickx echter onder een nieuwe naam. En dus als zelfstandig bedrijf wat niet, zoals Hendrickx, is verbonden met Alpeco Fireworks en dus onder leiding stond van Alpeco Fireworks. In principe bestaat Hendrickx dus niet meer.
Sloterplas Amsterdam tijdens Koninginnennacht en dit 'festival' zijn de enige grote shows van Nederland geloof ik.
Als er1 ding is waar ik niet tegen kan is vuurwerk met muziek eronder sorry heren als ik nu vloek in de kerk
heey weer wat geleerd, ik wist namelijk ook niet dat het Koninginnenacht vuurwerk van de Sloterplas een festival was.
alleen jammer dat er dan maar 1 bedrijf schiet.
Ik was afgelopen dinsdag bij Waal in Vlammen in Nijmegen en vond die toch beduidend beter dan bijvoorbeeld Sloterplas dit jaar! En dat is maar 1 simpel voorbeeldje.....
Ook niet als het vuurwerk perfect op de muziek gesynced word geschoten?
Voor de eerste doe je het beter dan dat ik het deed.
Die van mijn waren toen ontzettend slecht. Dus netjes gedaan en bedankt voor je bijdrage.
Sorry toon ook niet ik wil graag van het volledige beeld en geluid van vuurwerk kunnen genieten...:smiling: