Schade Zaanse horeca door vuurwerk

Moontan

Moderator
Medewerker
Schade Zaanse horeca door vuurwerk

De ramen van drie horecatenten in Zaandam zijn zondagochtend gesneuveld door zeer zwaar vuurwerk. Het was een geluk dat er geen personen in de buurt waren, laat de politie weten.

Surveillerende agenten hoorden rond 04.50 uur zware klappen en zagen bij de Oostkade een grote rookwolk. Diverse ramen van restaurants waren gesneuveld. Verder ging een deel van de overkapping kapot en de gevel ontzet.

De politie verzoekt eventuele getuigen die verdachte personen hebben gezien contact op te nemen.

http://www.nd.nl/artikelen/2012/december/16/schade-zaanse-horeca-door-vuurwerk

D

Deleted member 17038

Guest
sarcasme/ Zal geen vuurwerk zijn geweest. Ik zag laatst een filmpje met allerlei zwaar vuurwerk en daarmee kan je dus helemaal niks kapot maken. Dit moeten wel handgranaten zijn geweest. Jammer dat ze alles wat ontploft nu vuurwerk noemen.
/sarcasme off

deamonchild

Registered User
Das bij mij in de buurt.

Hoorde van een maatje bij de politie dat het ging om een 12" salute waarvan ze de zak hebben gevonden met de sticker erop.

En tsja ik vraag me dan af WAAR haal je de moed vandaan dat af te steken ?

D

Deleted member 17038

Guest
Das bij mij in de buurt.

Hoorde van een maatje bij de politie dat het ging om een 12" salute waarvan ze de zak hebben gevonden met de sticker erop.

En tsja ik vraag me dan af WAAR haal je de moed vandaan dat af te steken ?

Het schijnt dat sommige mensen heel veel moed en lef hebben zitten waar verstandige mensen hun hersens bewaren!

Bovenaan