Scav's lijstje voor 14/15

Scav

Registered User
Hierbij mijn geschoten lijstje voor deze jaarwisseling, niet op de lijst staat de showbox van vuurwerkmania

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/34667

18.00 begonnen met mr. li pakket en de nodige happiness, titanium vulcano jumping jacks en novelties voor de kids.

18.30

Alure,
Freedom,
It's Mine
Crossette blokje uit de katan sixpack 150

20.00

blokje 1 en 5 uit katan sixpack 150,
viper,
x-box + screaming rebel

22.00 pijltjes, cat 1, bijtjes, disco flitsers etc.

24.00

Opening Big - 19

2 x1 tegelijk
2x 1 tegelijk
2x 2 tegelijk
2x 2 tegelijk

Goudblokje

2 blazing devils
Wall of Gold 2013
The Miracle
2 sky samurai
2 sky palms + 1 joy ride
2 alcatraz
1 showbox

Slot

3x fast silver whisteling
3x Saturn 100s
6x Rebel screamer
2x concerto rosso
1x war zone
1x white thunder
2x happy thunder q
1x junior jack
2x GoH2
3x Ti blokje uit de 6pack 150

20141231_210252-L.jpg

20141231_210331-L.jpg

20141231_210258-L.jpg

20141231_210356-L.jpg

Laatst bewerkt:

Baron van lunt zu sas

Registered User
Ik geloof wel dat je met dat spul een avondje bezig kan houden!
Volgens mij is de rubro shellpack een nieuw product, en de rest heb je al vaker gehad?
Wat gaat als laatste de lucht in?

Laatst bewerkt:

Scav

Registered User
vermoedelijk een mengsel van alle knalbakkies,

2x happy thunder q
1x junior jack
2x Gate of Heaven 2
1x warzone
1x white thunder
cake 3 & 6 van katan 6-pack150 (de ti blokjes)

aangevuld met of wat meer knallers, of wat meer fluiters

Moontan

Moderator
Medewerker
Ondanks je mindere budget dit jaar toch een hele mooie lijst met vuurwerk waarmee je je uitstekend zult vermaken.
En top van je dat je je verstand laat winnen van je gevoel in deze onzekere financiele tijden.
Alvast veel plezier met je vuurwerk.

D

Deleted member 17038

Guest
Poe hee nu al klaar! Dat wordt 2 maanden stil zitten niks doen tot je het op mag halen hehehe. Zonder grappen een prima lijst zo! Zelf met nog een beetje zena en een beetje royal erbij is het al een boel om van te genieten man!

Laatst bewerkt door een moderator:

sprinkhaan

Registered User
Goede lijst hoor.
Event Pyro Blade Shellpack- deze ben ik echt zeeeeer benieuwd naar.
Alleen al de wijze hoe deze verpakt is.....heel indrukwekkend.
Ik hoop dat hij het ook waarmaakt, komt er waarschijnlijk hier ook nog bij, enig idee of deze nog ergens word geschoten ?

Scav

Registered User
Ondanks je mindere budget dit jaar toch een hele mooie lijst met vuurwerk waarmee je je uitstekend zult vermaken.
En top van je dat je je verstand laat winnen van je gevoel in deze onzekere financiele tijden.
Alvast veel plezier met je vuurwerk.

tjsa Fred, wat zal ik zeggen, het budget is weliswaar minder dan beoogd, maar altijd nog 50% meer dan het budget in 2013 ;-)

Poe hee nu al klaar! Dat wordt 2 maanden stil zitten niks doen tot je het op mag halen hehehe. Zonder grappen een prima lijst zo! Zelf met nog een beetje zena en een beetje royal erbij is het al een boel om van te genieten man!

Ik wacht de royal demo rustig af, en wie weet valt er nog wat ruimte te creeren voor wat extra Rubro, die adventure blokjes en de fierce assassin zijn wel erg fijn

Goede lijst hoor.
Event Pyro Blade Shellpack- deze ben ik echt zeeeeer benieuwd naar.
Alleen al de wijze hoe deze verpakt is.....heel indrukwekkend.
Ik hoop dat hij het ook waarmaakt, komt er waarschijnlijk hier ook nog bij, enig idee of deze nog ergens word geschoten ?

voor 17,5 + gratis vuurwerk kon ik hem niet laten liggen. Denk wel dat ik uit veiligheidsoverwegingen hem voor 12en afsteek met mijn grut achter glas...ik weet het niet...mijn vertrouwen in de constructie is, wellicht geheel ten onrechte, nog niet zo groot...ik ga het zien zodra hij binnen is

Laatst bewerkt:

Scav

Registered User
Ik heb inmiddels een leuke setje cakes aangeschaft, maar zit nog een beetje te dubben over de volgorde om er een beetje lijn in te krijgen...

ik kan met 2 posten tegelijk fakkelen. Alles met de hand.

voorlopig had ik het als volgt in gedachte:

1) big 19 plus 3 stuks uit de katan showbox 150 (cake 1, 4, 5) (2, 4, 6 tegelijk bijv)
2) 2x concerto rosso
3) Madhouse + x-box
4) 2x blazing devils
5) Alure
6) Freedom + cake 3 Katan showbox 150 (green cross)
7) Wall of Gold (2013) + Joy ride
8) 1 of 2x Anaconda
9) 2x skypalms
10) 2x alcatraz
11) 2x Sky Samurai
12) The miracle
13) 1 of 2x Showbox 1 geisha
14) Warzone + We like it
15) Junior Jack, White Thunder, 2x Happy thunder q, 2x Goh II, cake 2 en 6 Katan showbox 150

opmerkingen, adviezen, aanvullingen.... ik hoor het graag

Scav

Registered User
omdat ik het niet kon laten...

3 stuks 3146 - Saturn Missile 100 shots
3 stuks 5045 - Fast Silver Whistling
4 stuks 715 - Whistle Block
3 stuks 6210 - Screaming Rebel

elgielo

Registered User
Anaconda van Vulcan,
Goede keuze, vorig jaar een karton van weggeknald maar was er erg tevreden over.

6 katan showboxen tegelijk? :)

wel filmen he

Baron van lunt zu sas

Registered User
Haha, boys and their toys....
Ik heb te weinig ervaring voor goede adviezen, maar verschillende cakes combineren lijkt me wel wat: gil-knal-kleur, of bv met m'n Uranus plannetje ABA CDC EBE FDF.
Alleen drie tegelijk fakkelen is lastig in je eentje.

Scav

Registered User
Anaconda van Vulcan,
Goede keuze, vorig jaar een karton van weggeknald maar was er erg tevreden over.

6 katan showboxen tegelijk? :)

wel filmen he

Dat is budget technisch net ff te ;-)

ik ga de showbox 150 splitsen, maar cake 2, 4 & 6 uit die box gaan inderdaad samen met de 12 cakes van de big 19 de lucht in (eerst 3, dan 5 dan 7 cakes gok ik)

ik ga kijken of ik iets met de camera kan fixen.. cam en statief zijn er al, nu nog een dwaas vinden om er een beetje op te letten

Bovenaan