• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

San Trifone 2013 - Adelfia

Ik ga er dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook weer naar toe.
Heb echt weer zin in dat gekkenhuis daarzo!

Staan weer mooie namen bij,en een Batteria in Adelfia is nieuw net als de pyromusical.

Heb nog nooit een batteria in het echt gezien. Lijkt me echt zo gaaf!
Maar ik zie die batteria zo gauw niet staan in het programma.
Welke datum wordt die geschoten dan en zullen ze die in het dorp ophangen denk je?

geniet ervan mannen !!

Dat worden weer een paar gekke dagen !
en helemaal top dat er een batteria word geschoten !

ik zie de films wel verschijnen, ik moet helaas nog een half jaartje wachten totdat ik weer naar Italie ga.

jaja nog even en dan kunnen we weer van de "Dreunsalami,s" genieten

Kiek um Goan vanaf 45 sec :happy:

Laatst bewerkt:
San Trifone 2013 - map of fireworks:

file.php

1 = night fireworks (new)

2 = daylight fireworks (as usual)

2 D2 BS = Chiarappa batteria sanseverese + daylight fireworks (new)

3 = pyromusical (new)

Voor de liefhebber nog een opwarmertje; dagshow van Ferraro. Vond ik wel één van de beste van vorig jaar, evenals hun avondshow.

Back
Bovenaan