San Severo, Festa del Soccorso 2014

Dennis010

Registered User
Binnenkort is het complete programma weer bekend. Hier zal ik mijn verslag doen van de editie van dit jaar. We beginnen met een paar films van afgelopen jaar.

Dennis010

Registered User
1455130_621551021240608_806298804_n.jpg

blaapaap

Registered User
SuperrrrBruut!

Ik ga dit jaar voor het eerst die kant op.
Je zegt dat het programma binnenkort bekend wordt gemaakt, maar de datums staan toch al wel vast?
Dat is toch ieder jaar hetzelfde? Net als bij fallas zeg maar.
Wij zijn van plan een weekje te gaan (van 16 t/m 23 mei).
Kunnen we dat al vastleggen denk je, of kunnen de datums dit jaar wel degelijk anders zijn?

Dennis010

Registered User
In die periode gaat het zeker gebeuren. Alleen zeggen de Italianen dat het nog te vroeg is voor een compleet programma. Ik wacht het nog even af. Je weet hoe het daar kan lopen met data en tijden.

Dennis010

Registered User
Dat kleine knalfeestje in Spanje is bijna klaar dus we kunnen naar het volgende uit gaan kijken:

De religieuze evenementen staan ingepland voor 17-18-19-20 Mei. Dit houdt in dat de vuurwerken ook in deze periode vallen.
Het is nog geen definitief programma, maar voor degene die willen gaan is dit wel een goede indicatie. Anders moet men wel heel laat boeken qua vlucht en hotel (duurder).
Zodra er meer info is, zal ik het hier weer posten.

Moontan

Moderator
Medewerker
Fantastische trailer Dennis en de muziek is ook goed. Bedankt voor het posten.
San Severo blijft een uniek gebeuren.

Dennis010

Registered User
Ik kom er net achter dat het dit jaar de tiende keer is dat de "palio delle batteria" gehouden wordt. Sinds 2004 bestaat deze wedstrijd tussen de verschillende verenigingen. Misschien betekent dit nog een extraatjes hier of daar tijdens de batterias of avondshows. Hopen.... :lub:

Nepfreak

Registered User
Blijkbaar gaan wij toch niet dit jaar… sukkels :huh:

Aan de mensen die wel gaan: veel plezier aldaar, maar dat zal ongetwijfeld goed komen :happy:

Bovenaan