San Severo 2013 - Maria SS del Soccorso

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke aftrap Dennis, dit filmpje. Ik hoop dat er nog velen mogen volgen.
Het blijft een uniek gebeuren dit festival, mensen die het "gevaar" opzoeken, en zichzelf niet beschermen hiertegen, en vooral een enorme kick krijgen. Droom al jaren ervan om dit festival een keer te bezoeken. Het is dat het momenteel niet uitkomt met de financien.

DJ-ArSoN

Registered User
Hier de laatste foto die ik maandagavond gemaakt heb, vind het een mooie samenvatting van het festival.
Mis alleen een dikke ti-wolk en een gescheurd trommelvliesje op de plaat ;)

Dennis010

Registered User
Nummertje 2:

De eerste 3 minuten hoor je de batteria alleen maar door de buurt gaan. Het is zo druk op sommige plaatsen dat je muurvast staat en dus vantevoren je positie goed moet kiezen als je wilt filmen. Vanaf 3:40 is de batteria ook daadwerkelijk in beeld.
De finale mag er wezen :lub:

Moontan

Moderator
Medewerker
Ruben ziet zijn eerste batteria...kijk de smile op zn kanus na de eerste paar knallers :hehe!:

Schitterende beelden. Na die eerste klappers is Ruben niet meer te zien haha.
Met de stoet mee of opgegaan in de rook?
Volgens mij wordt het elke jaar drukker daar zoveel mensen.

ruben_3

Registered User
Dit is gewoonweg een geweldig feest! Zo bizar en zo gevaarlijk maar in 1 woord genieten!!! In het filmpje zie je mijn intens geluk haha!!

Firecrack-R

Registered User
Goed om te zien dat dit festival nog zo onopgemerkt is door het grote publiek. Op die manier blijft het festival hopelijk nog tientallen jaren op deze manier plaatsvinden. Heerlijk toch om lekker te gaan staan waar je zelf wilt, wil je met je kop tussen de sterren en salutes lopen, ga je gang! Maar niet gaan huilen als je wat brandwonden oploopt of een piepje in je oor..

Laat die beelden maar doorkomen hoor

smilli

FPM Filmer
Schitterende beelden jongens, wat een gekte daaro!
Denk dat ik er volgend jaar toch ook echt aan zal moeten geloven:lub:

DJ-ArSoN

Registered User
Hiero ook 2 video's van mijn eerste 2 batterias!
Heerlijk gekkenhuis zeg :)
Vond deze al lekker, maar ze werden elke dag gekker haha.

Bovenaan