San Severo 2012 - Maria SS. del Soccorso

tronetti

Registered User
Ik zie in het programma staan "lancio di bombe" om 08.00 uur, 10.00 uur en 12.00 uur... enz..
Weet iemand misschien wat dit inhoud? Een aantal salutes als aankondiging van iets of zijn dit iets van dagshows?

Ben hier nog nooit geweest, maar dat is heel goed mogelijk.
Zit momenteel op Sicilië voor het festival in Trecastagni. De opening van dit festival gebeurt ook morgen met het schieten van Bombe da Tiro's om 17:30 uur.
De deelnemende bedrijven in de avondshows - Vaccalluzzo, La Rosa, en Di Candia zullen elk 2 van deze bakbeesten verschieten.
Elke Bombe da Tiro zal dan worden aangekondigd door 2 x 130mm cylinder salutes.

Laatst bewerkt:

Dreek

Registered User
Ben hier nog nooit geweest, maar dat is heel goed mogelijk.
Zit momenteel op Sicilië voor het festival in Trecastagni. De opening van dit festival gebeurt ook morgen met het schieten van Bombe da Tiro's om 17:30 uur.
De deelnemende bedrijven in de avondshows - Vaccalluzzo, La Rosa, en Di Candia zullen elk 2 van deze bakbeesten verschieten.
Elke Bombe da Tiro zal dan worden aangekondigd door 2 x 130mm cylinder salutes.

In San Severo zijn alleen een paar salutes en 1 of 2 meerslagen van 4 of 5 inch.

Leuk als je er in de buurt bent, maar niet om je nest voor uit te komen.

Laatst bewerkt:

carlo

FPM Kalender Beheer
Ik zie in het programma staan "lancio di bombe" om 08.00 uur, 10.00 uur en 12.00 uur... enz..
Weet iemand misschien wat dit inhoud? Een aantal salutes als aankondiging van iets of zijn dit iets van dagshows?

Are single daylight bombs maximum 4 or 5 shots, no big shells, no displays!

carlo

FPM Kalender Beheer
And here is the map of daylight batterias of Sunday and Monday during Procession (all problems about public security seem to be solved):

cartinepalio.jpg

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
FdS 2012 - Lunedì 21 maggio - Finale Porta San Marco
Gepubliceerd op 21 mei 2012 door sanseveroweb
Finale batteria Porta San Marco

Moontan

Moderator
Medewerker
Festa del Soccorso 2012 - Finale via Fortore
Gepubliceerd op 21 mei 2012 door sanseveroweb

zone

Registered User
Heb al aardig wat gezien(dacht ik)maar dit,het ene moment lijkt het wel of rellen zijn uitgebroken zijn en er om de hoek een charge wordt uitgevoerd als 1000 man op je af komen rennen.
Dan breek je nek over de lijnen enz enz.
Heb ook gelijk een vermoeden waar onze EU steun blijft ; )

Allemaal bedankt voor de gezelligheid en tips

Un ringraziamento speciale a carlo

Laatst bewerkt:

zone

Registered User

P5200169.JPG

Andere shows gestopt met filmen door,nieuwerwetse hollywood terrasverwarmer:crying:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Mensen staan in het begin gewoon met elkaar te pratten alsof er niks achter hun gebeurt. GEWELDIG!
Toch maar weer eens die kant op. Volgend jaar gaan we er weer voor!

Thanks voor de films!

zone

Registered User
Hadden we het ook al over,einde van de wereld nabij en hun lopen te praten over de nieuwe uitbouw.

Z@P

Registered User
Heb al aardig wat gezien(dacht ik)maar dit,het ene moment lijkt het wel of rellen zijn uitgebroken zijn en er om de hoek een charge wordt uitgevoerd als 1000 man op je af komen rennen.
Dan breek je nek over de lijnen enz enz.
Heb ook gelijk een vermoeden waar onze EU steun blijft ; )
Allemaal bedankt voor de gezelligheid en tips

Un ringraziamento speciale a carlo

Mooie video's zeg. Op het einde van de batteria in het eerste filmpje zie je gewoon een vader met zn kind bovenop dat vuurwerk staan. Kind helmpje op, damn totaal andere wereld daar. :smiling:

Dennis010

Registered User
Hoor ik nou Florine op 1.58 in de avond-film? Kickuh hey, deze!
:hehe!:

Helemaal goed Jos !! U gaat door voor den Waschdroger :smiling:

Wij zijn vandaag thuis gekomen en hebben gisteren nog even 4 kleine batteriaatjes meegemaakt :surprised::surprised::tounge::lub::lub:

Ik ga nu aan de slag met het overzetten van 500 foto's en 30 Gb aan films. Hier zit ook een bezoek aan de fabriek van Padre Pio bij en nog veeeeeeeel meer geile shit voor pyrofreaks :smiling:

Moontan

Moderator
Medewerker
Mensen staan in het begin gewoon met elkaar te pratten alsof er niks achter hun gebeurt. GEWELDIG!
Toch maar weer eens die kant op. Volgend jaar gaan we er weer voor!

Thanks voor de films!

Daar sluit ik mij volledig bij aan. Het moet er voor mij toch eens van komen.
Kicken dit festival. Mooie beelden mannen!

Bovenaan