San Marcellino 2015 Giacomo Del Vicario

tronetti

Registered User
Kleine, maar wel vermakelijke show van Del Vicario. Geen grote meerslagen, maar toch mooi gedaan.
Max. kaliber wat hier verschoten is: 21cm.
Ik vind vooral de finale wel indrukwekkend voor zo'n showtje...

En omdat dit een vuurwerkforum is, de editie van 2013 ook nog even geplaatst. Volgens mij had ik'm al geplaatst, maar is absoluut de moeite waard om nog een keer te bekijken.
Hier was de eer aan de broers Pannella, en deze hebben er toen een waar kunststukje van gemaakt.
Een klasse beter dan dit jaar, ook weer max. kaliber 21cm.

Door Gecimali

Buona Visione

smilli

FPM Filmer
Apart die saluutjes die ze tegelijk laten klappen met de sfondi in de laatste tre per tre, nog niet gezien.
Voor 210mm zit er nog behoorlijk materiaal in, die ballen vanaf minuut 8 zien er top uit.

tronetti

Registered User
Ik heb het ook nog nooit eerder gezien, maar ik vind het wel wat hebben.

Dit soort showtjes...8" weglaten, en dan ergens in NL op een ponton tijdens de havendagen....of ga ik nu weer te ver?

Z@P

Registered User
"Kleine" show, het is maar wat je gewend bent :dizzy:
Heerlijk hoor. Man zou een droom zijn om zoiets in Nederland te kunnen zien. Al zouden ze maar een paar van deze mooie producten gebruiken in een show, het wordt zoveel beter en mooier van. Maarja de centjes he dat is het enige wat telt hier. Voor mij kwantiteit boven kwaliteit. Maarja toen werd ik wakker en realiseer me weer dat we hier met niet realistisch afstanden zitten.

Volgende week lekker in Spanje showtje van zaragozana kijken gelukkig en zelf stoken :eyes on fire:

Laatst bewerkt:

tronetti

Registered User
Nette show. Mooi om te zien dat de grote kogelbommen op hun hoogste punt pas afgaan.

Jammer dat deze show van zo dichtbij gefilmd is, ben ik niet gewend van hem.
A.s. zondag de slotshow van Zio Piro.

tronetti

Registered User
Hierbij nog de slotshow door Zio Piro.

Jammer dat de rechterpost af en toe deed waar hij zelf zin in had.
Het valt me op dat hier -net als in Cava De Tirreni- vrij veel Chinees verschoten is, al vond ik de 'mushrooms' wel mooi.

Door Gecimali

Bovenaan