San Giovanni Bianco (Bergamo) Italy - Sacra Spina 2012

carlo

FPM Kalender Beheer
Bartolomeo Bruscella fireworks in San Giovanni Bianco (Bergamo):

Michele Bruscella at work:

2012-03-24-060.jpg

sprinkhaan

Registered User
Ziet er geweldig uit, maar die gebouwen die je ziet zijn toch woningen? Ik neem aan dat deze mensen op dat moment in hun schuilkelder zaten? :smiling: Want er zat aardig wat geweld tussen op niet al te grote hoogte zo ik zo zeggen , mooie show hoor.

tronetti

Registered User
Huh?? Schuilkelder?

Er heerst daar een iets andere mentaliteit als in dit afgeknepen landje!
Heb het meegemaakt dat er tijdens een verzengende finale een oud knoestig Italiaantje zich naar voren wurmde om maar niets te kunnen missen.
Bij het laatste salvo spreidde hij z'n armen in de lucht en sloot z'n ogen, en liet het geweld over zich heen komen terwijl het overal sterren regende! Vervolgens schuifelde hij weer rustig weg met een tevreden glimlach op zijn gezicht. Geweldig!

scania

Registered User
Ziet er geweldig uit, maar die gebouwen die je ziet zijn toch woningen? Ik neem aan dat deze mensen op dat moment in hun schuilkelder zaten? :smiling: Want er zat aardig wat geweld tussen op niet al te grote hoogte zo ik zo zeggen , mooie show hoor.

In Recco in de schuilkelder?
Ik ben daar in September geweest,deze stad is net zoals Valencia in spanje vuurwerkgek met hun mascolies, en hun zeer goede avondshows waar de sterren tussen de huizen doorvliegen.
Net zoals Tronetti zegt, men is niet zo moeilijk daar gelukkig.

Bovenaan