Salute

Tony

Administrator
Medewerker
1895_Wolff_Dynasty_Professional_Salute_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Salute[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1895[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 17,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]Max Burst - 2 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]25[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Michel_G

Zilveren Member
Re: Salute (nieuw 2010)

Heb deze gister op de demo mogen zien en is gewoon een goed salute blokje. Werd aangekondigd als het kleine broertje van de Silver Salute wat ook volledig klopt. Zowel de mines als de knallen zijn gewoon rechtstreeks overgenomen van de Silver Salute, alleen is het ritme erin veranderd. Gaat namelijk nu shot voor shot omhoog met een finale van 3 of 5 (durf ik niet zeker meer te zeggen) schoten tegelijk. Knal, was in hoeverre het te beoordelen was, vergelijkbaar met Silver Salute. (Alleen werd de SS alleen in finale met meerdere tegelijk geschoten en Salute aan begin van de demo, dus geen ideaal vergelijk mogelijk.)

Prijs komt op € 17,50 te liggen.

Tony

Administrator
Medewerker

Heb deze gister op de demo mogen zien en is gewoon een goed salute blokje. Werd aangekondigd als het kleine broertje van de Silver Salute wat ook volledig klopt. Zowel de mines als de knallen zijn gewoon rechtstreeks overgenomen van de Silver Salute, alleen is het ritme erin veranderd. Gaat namelijk nu shot voor shot omhoog met een finale van 3 of 5 (durf ik niet zeker meer te zeggen) schoten tegelijk. Knal, was in hoeverre het te beoordelen was, vergelijkbaar met Silver Salute. (Alleen werd de SS alleen in finale met meerdere tegelijk geschoten en Salute aan begin van de demo, dus geen ideaal vergelijk mogelijk.)

Prijs komt op € 17,50 te liggen.

Werd deze cake in het begin van de finale show geschoten ?

Michel_G

Zilveren Member

Ook duidelijk te zien dat er sterren doorheen zaten, lijkt bijna boeketcake op de foto's..... Had er gister dan ook echt even de balen van, toen ik die sterren zag. Persoon moet een knalcake voor mij geen boeketje (goede flits) of een ti boeketje hebben. Die sterren verpesten het beeld van een knalblok dan toch een beetje.

Hopen dat het meerendeel van de blokjes gewoon ster-vrij is, want in de basis is het gewoon een leuk en goed knalblokje!

Grizmo Raizor

Registered User

Yep, helaas geen knalblokkie voor mij. Ik vind een knalblok pas fijn wanneer het een goede Ti-salute heeft.. dus zonder poepas en sterretjes er doorheen. Helaas heeft deze er teveel van en is dit mijns inziens dan ook geen waardige ti-salute blok te noemen.

boozebelly

Registered User

Daar waar anderen zich storen aan die paar sterren door het Ti-boeket, heb ik er totaal geen moeite mee.
Als de knallen net zo goed zijn als die van de Silver Salute, dan gaat mijn voorkeur toch uit naar deze nieuwe, iets goedkopere variant. Waarom? Ik vind de SS namelijk wel goed, maar dat hij constant in salvo's van 3 tegelijk schiet is voor mij niet nodig. Bijna altijd gaan de burstknallen bij de SS tegelijk af, waardoor je in feite minder knallen hebt. Ik heb meer plezier van een knalcake die 1 voor 1 schiet en daardoor langer duurt, dus zoiets als deze nieuwe Salute.
Zo te zien komen er ook mooie, felle flitsen vanaf. Ik vind dit dus zo op het eerste gezicht een goede knalcake met een goed prijskaartje.

marlboro20

Registered User

salute 25 shots voor €17,50 (€0,70/shot, wel 26 seconden)
silver salute 36 shots voor €22,- (€0,61/shot, 20 sec.)

Dan moet de salute toch écht wel véél harder knallen dan de SS.... Ook gezien het bij-effect van de blauwe kogels bij de SS.

Al vind ik de SS (op de film) een pot met meer dynamiek in zijn uitwerking....... en misschien ogenschijnlijk daardoor ook een heftiger effect heeft......

Laatst bewerkt:
Bovenaan