Sail 2010 Amsterdam

ruben_3

Registered User
Net een redelijk goede show gezien vanaf adam noord. (ze kunnen het dus wel) Tja de finale was alleen weer erg jammer. maar ja, de rest was oke dus ik ben tevreden.

rocketeer

Registered User
Zo juist een stuk betere show gezien als afgelopen dagen.
Ópeens wel bommen boven kaarsen en cakes, en betere beelden ( geen ringen met peonys er doorheen)

Op sommige momenten te massaal waardoor effecten gewoon weg niet uit de verf komen, maar zag er verder TOP uit.

1 puntje, jammer van de mixed eind roffel, had het gewoon helemaal 1 kleur gehouden of beter bouw het op tot climax en stop, die laatste roffel had ik niet gemist.

poepiegaaf

Registered User
Het einde, zoals vonk al zei "handtekening van Dream Fireworks", vinden de meeste inderdaad erg mooi.

Zelf had ik een eind verwacht (een echte afsluiting van Sail) met heel veel harde knallen. Dit was voornamelijk in het begin gedaan.

Jammer van het rook dat de verkeerde kant op ging, toch een leuke show.

Laatst bewerkt:

Snokkie

Registered User
Een stuk betere show met elementen die bij elkaar passen. Sommige momenten zelfs gelaagd (candels+bommen).
Jammer dat het soms nog zo massaal ging en dat eindschot....had echt niet nodig geweest.

Al met al een flinke verbetering qua show! Publiek, opdrachtgever en freaks blij = Win Win

USRRobiwan

Registered User
Als chaos je ding is dan zal men het wel leuk vinden. Maar nee niet voor mij, soms wordt er een poging ondernomen om het laag en hoog te combineren maar dan gaat het weer de mist in door bommen toe te passen die niet bij elkaar horen. Ach ja...

Spijtig ook dat de rook blijft hangen.

Voor het normale Nederlandse publiek is dit 'gewéééldig' en 'waaauuww' ze zijn immers niet beters gewend. Misschien moeten 'wij freaks' ons maar aanpassen aan de hier geldende maatstaven en niet zo heel kritisch naar Nederlands vuurwerk en zijn schieters kijken. Ze missen de enorme ervaring die bijvoorbeeld onze Spaanse vrienden hebben. Ik kan het ze dan ook niet kwalijk nemen dat men zelf geen kwaliteit bommen kan maken/produceren binnen onze landsgrenzen maar moet importeren. Nu kun je nog zeggen dat men dan in moet kopen bij de Spanjaarden of Italianen of dat ze eens op studie reis moeten in Spanje om wat te leren hoe het wel moet. Maar ach...

Laatst bewerkt:
Bovenaan