Sail 2010 Amsterdam

poepiegaaf

Registered User
Sail 2010 Amsterdam

19 - 20 - 21 - 22 augustus 2010
Extra grote show zondag 22 augustus!

Plaats: Amsterdam
Wie: Dream Fireworks
Wat: Prof
Waar: 't IJ te Amsterdam (achter Centraal Station)
Tijd: 23.00 uur

http://sail2010.nl/

Bijlagen

• plattegrond_sail2010_a3.pdf
    4 MB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt door een moderator:

Arjan

Registered User
Weer goed nieuws vanaf deze kant..

In navolging van de live registratie die we gaan doen in Nijmegen op 20 juli a.s. is ook het volgende grote evenement toegevoegd aan de lijst van PyroTV. PyroTV zal ook aanwezig zijn tijdens de grote shows van SAIL Amsterdam. We zijn nog even de opties aan het bekijken en wat er technisch mogelijk is, maar er zal uiteindelijk hoe dan ook LIVE vanuit Amsterdam worden gestreamt tijdens Sail!

Op dit evenement is elke avond een show en deze zijn op 19, 20, 21 en 22 augustus tussen 22:15 en 22:45 uur. Meer info is hier te vinden: http://www.sail2010.nl/ en op VWC stond ook een topic: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=14737

Uiteraard is alles wel onder voorbehoud i.v.m. de omstandigheden ter plaatse..

Laatst bewerkt:

Snake_Eye_NL

Registered User
Vanavond 19 Augustus heen geweest met mijn pa en een vriend.
Echt een geslaagde show, geschoten vanaf een flink ponton.
Die Dream Fireworks heeft voor nederlandse begrippen een hele goede show in elkaar gezet, een dikke 9+.
Wij hebben gestaan op de kade ( Parkeerterein ) bij de Fietsenfabriek en hotel De Goudfazant terhoogte van de Aambeeldstraat en de Mokerstraat.
Top lokatie, lekker dichtbij en een goed overzicht + geluid, geweldig gewoon.

Groetjes,
Bas (Snake_Eye_NL)

ruben_3

Registered User
Sorry jongens, ik weet dat gezeik vaak negatief word opgevat en mijn excusses naar dream toe, maar ik moet toch wat over deze show kwijt: wat een slechte niet boeiende saaie show was dit zeg! Veel van de zelfde bommetjes,geen echte temaas en 10 minuten salvo voor salvo allemaal bommetjes door elkaar heen de lucht in schieten.

Persoonlijk vind ik het echt een schande dat als je de kans krijgt om DE SHOWS VAN HET JAAR te mogen schieten je best wat meer inspiratie mag tonen, desnoods laat je de show door een derde ontwerpen en schiet je hem zelf.
Het enige spectaculaire gedeelte van de avond was na de show toen alle boten hun toeters lieten horen.

Ik vind het echt heel spijtig dat ik niks positiefs kan typen over deze show. Ik had liever vol vreugde achter mijn pc gezeten.

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
Sorry jongens, ik weet dat gezeik vaak negatief word opgevat en mijn excusses naar dream toe, maar ik moet toch wat over deze show kwijt: wat een slechte niet boeiende saaie show was dit zeg! Veel van de zelfde bommetjes,geen echte temaas en 10 minuten salvo voor salvo allemaal bommetjes door elkaar heen de lucht in schieten.

Persoonlijk vind ik het echt een schande dat als je de kans krijgt om DE SHOWS VAN HET JAAR te mogen schieten je best wat meer inspiratie mag tonen, desnoods laat je de show door een derde ontwerpen en schiet je hem zelf.
Het enige spectaculaire gedeelte van de avond was na de show toen alle boten hun toeters lieten horen.

Ik vind het echt heel spijtig dat ik niks positiefs kan typen over deze show. Ik had liever vol vreugde achter mijn pc gezeten.

Ik weet niet via welke stream jij hebt gekeken, maar op de site van pyro tv was geen live uitzending las ik net op hun site. Dit staat er:

Aflasting Live uitzending 19 augustus
Geplaatst door Peter op 19 aug 2010. In Nieuws
Helaas kunnen we door lokale omstandigheden in Amsterdam vanavond geen live uitzending tot stand brengen.

Morgenavond (20 augustus) zijn we, zoals het er nu eruit ziet, er zeker! We hopen de livestream rond 21:30 online te kunnen zetten.

De show van vanavond word door ons wel opgenomen en zullen we in de loop van dit weekend online zetten.

Hou voor meer informatie Pyrotv.nl in de gaten!

Laatst bewerkt:

ruben_3

Registered User
Ik weet niet via welke stream jij hebt gekeken, maar op die van pyro tv was geen live uitzending las ik net op hun site. Dit staat er:

Aflasting Live uitzending 19 augustus
Geplaatst door Peter op 19 aug 2010. In Nieuws
Helaas kunnen we door lokale omstandigheden in Amsterdam vanavond geen live uitzending tot stand brengen.

Morgenavond (20 augustus) zijn we, zoals het er nu eruit ziet, er zeker! We hopen de livestream rond 21:30 online te kunnen zetten.

De show van vanavond word door ons wel opgenomen en zullen we in de loop van dit weekend online zetten.

Hou voor meer informatie Pyrotv.nl in de gaten!

Ik kom er net vandaan. Ik was er dus bij.

gietjo

Registered User
Ow, maar je zei dat je graag blij achter de pc had gezeten, dus ik dacht dat je via een stream had gekeken. zo las ik het.

maar laten we maar ontopic blijven!!!

poepiegaaf

Registered User
De show was FANTASTISCH!

Ongelooflijk wat een mooie show midden in Amsterdam! Dit is in vergelijking met Scheveningen bijna het zelfde en meer! Met name het einde was heel mooi!

Helaas is mijn video niet helemaal goed gelukt (ook stond ik ver weg).
Ik wacht graag op jullie video's.

Snake_Eye_NL

Registered User
De show was FANTASTISCH!

Ongelooflijk wat een mooie show midden in Amsterdam! Dit is in vergelijking met Scheveningen bijna het zelfde en meer! Met name het einde was heel mooi!

Helaas is mijn video niet helemaal goed gelukt (ook stond ik ver weg).
Ik wacht graag op jullie video's.

Bas (Snake_Eye_NL)
Ik citeerde bovenaan:
Wij hebben gestaan op de kade ( Parkeerterein ) bij de Fietsenfabriek en hotel De Goudfazant terhoogte van de Aambeeldstraat en de Mokerstraat.
Top lokatie, lekker dichtbij en een goed overzicht + geluid, geweldig gewoon.

Ik raad je dus aan het morgen daar opnieuw te proberen! :)

Patrick

Registered User
Zo dat was me toch even een goede show. Het ging er lekker heftig op los. Samen met Cameo mochten we filmen vanaf het opbouwterrein. Prima zicht en plek dus en vooral lekker rustig. Als voordeel hadden we ook nog eens dat de wind onze kant op stond, waardoor het weer eens ouderwets kruitsnuiven was. Zicht was prima, helaas wel teveel rook aan onze kant voor de Golden Walls. Daarnaast flinke klappen, vooral de figuur en ringbommen. En de snippers dwarelden over ons heen.

Ouderwets genieten dus van deze show vanaf deze locatie. Wat mij betreft had hij nog 15 minuten mogen duren

Filmpje:
http://www.vuurwerkfan.nl/video/200810_sail.wmv

Gr,
Patrick

Is wel 300 Mb ;-)

Laatst bewerkt:

Snokkie

Registered User
Patrick, dank je wel voor de film top kwaliteit!

Ik ben het voor een groot gedeelte met Ruben eens, wat een ongeïnspireerde show. Dit was voor een groot gedeelte een gepimpte versie van bommetje-bommetje schieten namelijk salvo-salvo schieten. Als er eens wat anders gebeurde dan was de timing niet echt geweldig. Weinig beelden/themas en zeer regelmatig dezelfde effecten die op verschillende momenten terug kwamen. Erg jammer.

Ik kan me voorstellen dat het een overweldigend geheel moet zijn geweest als je de show live hebt gezien. Dit was een mooi voorbeeld van een 'Shock and Awe' show.....zeg maar rammen als een wilde. De gemiddelde bezoeker zal het dan ook een lekker stukje vuurwerk hebben gevonden maar een topshow vond ik het zeker niet.

kingmokum

Banned
Hoi,

Bedoel je met die paar salute bommetjes een salute finale :surprised:

Ik vind deze show een aanfluiting voor dit festival... boten van tonnen, boten van miljoenen.... Meer dan een paar honderd duizend man aan publiek, half amsterdam was vandaag naar de klote door dit festival. Alle wegen afgesloten.... Fallas praktijken!! en dan krijg je een scheveningse show :crying:

Ook het schietbedrijf moet de ogen uit zn bloody kop schamen, krijg je een opdracht als deze doe dan gewoon je best. Ik zeg niet dat je weken moet werken aan 1 show, daar is het budget niet naar... er is echter wel meer dan genoeg budget om een GOEDE show neer te zetten. Hier is niet meer dan 1 minut over nagedacht.
Vrij kansloos dat nl bedrijven het begrip prestige niet kennen... oow effe het sail showtje.... doe je blinddoek maar om en pak maar een paar dozen shells... Die * piep * begrijpen zeker niet dat er wereldwijde belangstelling is voor dit festival.

Vanavond moet het beter zijn, dit kan echt niet hoor.

gr

Laatst bewerkt:

PyroPlop32

Registered User
er is alweer genoeg gezegt hierover, hopen dat de mannen een keer wat gaan doen met onze kritiek in plaats van steeds maar makkelijk geld verdienen, word tijd dat er wat echte liefhebbers gaan bouwen met qualiteitsproducten en een stukje minder winst te pakken op de shows.

Tony

Administrator
Medewerker
Hoi,

Bedoel je met die paar salute bommetjes een salute finale :surprised:

Ik vind deze show een aanfluiting voor dit festival... boten van tonnen, boten van miljoenen.... Meer dan een paar honderd duizend man aan publiek, half amsterdam was vandaag naar de klote door dit festival. Alle wegen afgesloten.... Fallas praktijken!! en dan krijg je een scheveningse show :crying:

Ook het schietbedrijf moet de ogen uit zn bloody kop schamen, krijg je een opdracht als deze doe dan gewoon je best. Ik zeg niet dat je weken moet werken aan 1 show, daar is het budget niet naar... er is echter wel meer dan genoeg budget om een GOEDE show neer te zetten. Hier is niet meer dan 1 minut over nagedacht.
Vrij kansloos dat nl bedrijven het begrip prestige niet kennen... oow effe het sail showtje.... doe je blinddoek maar om en pak maar een paar dozen shells... Die * piep * begrijpen zeker niet dat er wereldwijde belangstelling is voor dit festival.

Vanavond moet het beter zijn, dit kan echt niet hoor.

gr

Wat is het budget van deze shows ?

Bovenaan