Duidelijk dat deze wijk het meeste budget heeft ook zo lijkt me.. Wel schitterende show weer.
Denk eerder dat het een beetje machogedrag is, ook omdat La Rosa hier al jaren schiet. Voor Zio Piro is het voor zover ik weet de 1ste keer dat ze hier schieten. Heb op Sicilië al eerder zulke praktijken van die 2 gezien.
Voor Liceto schoot vorig jaar Ugo Lieto, deze hebben toen ook gewoon een dezelfde type show neergezet als de andere deelnemers.
Sinds Amodio Di Matteo daar in Recco in 2011 zijn laatste show heeft geschoten, zijn er regelmatig verschuivingen geweest in het deelnemersveld. In 2012 heeft Carlo Ferreccio & BLB Fireworks de plaats van Amodio ingenomen....een zware taak, daarna ook niet meer terug gezien. Dit jaar Zio Piro voor Liceto, en Pannella voor Collodari. Voor mij een prima keuze, voorzover ik de shows gezien heb, heeft Pannella een prachtige show neergezet. Voor mij ook wel de beste show! Zio Piro heeft direct de deur ingetrapt, en een grote show neergezet met een vrij agressieve manier van schieten. Jammer dat er nogal wat fouten inzaten. Wel een mooie show, maar allemaal net wat 'over de top'.