's-Gravenwezel (BE)

Steef-Kaboom

Registered User
Stad/dorp: 's-Gravenwezel (BE)
Datum: 2 juni 2018
Tijdstip: 23.00 meestal
Schietbedrijf: DBK Vuurwerk
Wat: Dorpsdag
Bijzonderheden:

Steef-Kaboom

Registered User
Hierbij mijn video van de 2018 editie!

De eerste paar seconde zijn wat wazig door vocht op de lens, later is het gewoon de overload aan rook doordat het net geregend had en er geen wind was!

vuurvent

Registered User

Was wel prima showtje, mooie spulletjes, enkel de bommetjes met totaal geen burst vondt ik wat minder, de finale miste ik ook een lekker eindsalvo, het hield ineens op en dat was het, opening was dan weer erg dik. was gewoon wel lekker.
haha mooi ook dat die politie daar lekker optijd is met de weg af te zetten.

pyrogrammer

Registered User
Een onverwachte trip maar vast en zeker de moeite waard. Een warm welkom en toffe mensen!!

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Hierbij ook een mooie 4K Film!

[video=vimeo;273178952]https://vimeo.com/273178952[/video]

smilli

FPM Filmer
Toch weer een leuk avondje uit, hoop bekenden gezien ten eerst!
Showtje was ook weer erg vermakelijk, lekker breed neergezet met zoals gewoonlijk een uitstekende materiaalkeuze.
In dit soort relatief kleine showtjes van DBK, die pareltjes af en toe ertussen op iets meer dan een uurtje rijden...Dat maakt het voor mij zo leuk.

Laatst bewerkt:

RedBaron

Registered User
Bedankt iedereen die ons vuurwerk bezocht heeft afgelopen zaterdag voor de Dorpsdag in 's-Gravenwezel! Het was weer een feestje om deze show met ons team van DBK Fireworks te mogen doen. Het weer zat een tikkeltje tegen (Tronetti.. kan je die paraplu niet gewoon bij ons laten de volgende keer?? :grin: ) zo net voor de show. Maar dat mocht voor ons de pret niet drukken. Hieronder wat show fotos en natuurlijk de video:

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_001.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_003.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_004.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_006.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_007.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_008.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_009.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_010.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_012.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_014.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_018.JPG

DBK_SGRAVENWEZEL_2-6-2018_WEB_019.JPG

De video:

tronetti

Registered User
Het weer zat een tikkeltje tegen (Tronetti.. kan je die paraplu niet gewoon bij ons laten de volgende keer?? :grin: ) zo net voor de show.

Nee, dat kan ik niet. Ik had namelijk helemaal geen regen. Missie geslaagd!:yum:
Was weer gezellig, bedankt nog voor je culinaire hoogstandjes!

Bovenaan