Hierbij de video van 's Gravenwezel geschoten door dbk Fireworks.
Mooie spullen voorbij zien komen, baal alleen van de plek waar we moesten staan ! Jammer van de lantarenpaal in me video...... :-( Maarja verder was het een top avondje :smiling:
Mooie spullen voorbij zien komen, baal alleen van de plek waar we moesten staan ! Jammer van de lantarenpaal in me video...... :-( Maarja verder was het een top avondje :smiling: