Ruhrort in flammen Duisburg 15-8-2014

JefFreak

Registered User
Aanstaande vrijdag eens een kijkje nemen in Duisburg waar een pyromusical van ongeveer 30 min met een mooi kaliber word geschoten
Locatie is Duisburg Ruhrort vanaf een brug

JefFreak

Registered User
Zo dan,voor het eerst zijn we hier ook eens wezen kijken en wat een show!! uiteraard die dikke bommen HEERLIJK,mooie kwaliteit en tenminste nog de moeite een show van 28 min
Helaas de muziek slecht gehoord maar volgend jaar zeker weer!!

martino

Registered User
Op een minuut of 21 komt een waanzinnig mooie waterval langs. honderden meters lang. Het was erg fraai om dat een keer live te zien.

Chrissie81

Registered User
Lekker lange show gezien. Liep niet altijd even vlot door gevoelsmatig, maar dat kwam omdat wij de muziek grotendeels misten. Zoals Martino zegt, prachtig mooi beeld van waterval langs een meter of 200 brug.... Leuke show om bij te zijn geweest, en lekker toch de af en toe flink grotere kalibers ertussen!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke show met mooi vuurwerk. De gouden finale is prachtig. Leuk om Chris zijn enthousiaste reactie te horen. Hopla!!
Dank voor de films mannen.

Firecrack-R

Registered User
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik was een paar jaar terug(volgens mij 2010 of 2011) de eerste Nederlander/FPM'er on tour die deze show bezocht. Niet dat het er toe doet maar tof om te zien dat de show nog steeds zo mooi is, zelfs nog wat mooier geworden als het gaat om de producten. De waterval is een jaarlijks terugkerend fenomeen en de grote kalibers ook, leuke sfeer ook op de kermis. Gewoon op z'n duits een biertje drinken op straat en op de kermis gewoon bier en vooral ook veel eetkraampjes. Aanradertje

Steef-Kaboom

Registered User
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik was een paar jaar terug(volgens mij 2010 of 2011) de eerste Nederlander/FPM'er on tour die deze show bezocht. Niet dat het er toe doet maar tof om te zien dat de show nog steeds zo mooi is, zelfs nog wat mooier geworden als het gaat om de producten. De waterval is een jaarlijks terugkerend fenomeen en de grote kalibers ook, leuke sfeer ook op de kermis. Gewoon op z'n duits een biertje drinken op straat en op de kermis gewoon bier en vooral ook veel eetkraampjes. Aanradertje

Koop een taart en ga het vieren. Wat maakt dat nou weer uit , post dat ding dan op de kalender ofso.

Mooie film en die waterval is groots, echt gaaf effect. Jeffrey en Chris bedankt voor het filmen.

Bovenaan